Адресная реклама на красном светофоре

Renault придумала новый вид адресной рекламы и способ ее доставки до потребителя. Технология, разработанная компанией, с помощью номерных знаков идентифицирует модель и марку автомобиля, после чего на большие дисплеи выводится рекламное сообщение, адресованное конкретному водителю с  описанием его автомобиля всплывающим текстом. Надпись будет отображать марку, цвет или конфигурацию кузова его машины. Таким образом французы хотят привлечь внимание к новому Renault Megane. В данный момент технология тестируется в одном из районов Лондона.

Система сделана на основе игры под названием I-Spy. При этом, как уверяют создатели, реклама не будет отвлекать водителей от дороги, поскольку объявление увидят только те автомобилисты, которые остановятся перед стоп-линией в ожидании сигнала светофора. Несмотря на то, что объявление будет адресовано владельцу конкретной машины, никакие персональные данные, касающиеся его автомобиля, не будут сохраняться или куда-либо передаваться, уверяют в Renault. Камеры для отслеживания автомобилей установлены на рекламных щитах.


Подробнее:http://adindex.ru/news/digital/2016/07/12/135053.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...