Адресная реклама на красном светофоре

Renault придумала новый вид адресной рекламы и способ ее доставки до потребителя. Технология, разработанная компанией, с помощью номерных знаков идентифицирует модель и марку автомобиля, после чего на большие дисплеи выводится рекламное сообщение, адресованное конкретному водителю с  описанием его автомобиля всплывающим текстом. Надпись будет отображать марку, цвет или конфигурацию кузова его машины. Таким образом французы хотят привлечь внимание к новому Renault Megane. В данный момент технология тестируется в одном из районов Лондона.

Система сделана на основе игры под названием I-Spy. При этом, как уверяют создатели, реклама не будет отвлекать водителей от дороги, поскольку объявление увидят только те автомобилисты, которые остановятся перед стоп-линией в ожидании сигнала светофора. Несмотря на то, что объявление будет адресовано владельцу конкретной машины, никакие персональные данные, касающиеся его автомобиля, не будут сохраняться или куда-либо передаваться, уверяют в Renault. Камеры для отслеживания автомобилей установлены на рекламных щитах.


Подробнее:http://adindex.ru/news/digital/2016/07/12/135053.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Gamefabrique Games

Чотири поради, як брендам вдало інтегруватись у відеоігри

Коли відеоігри стали тривимірними, а їхні бюджети перевалили за сотні тисяч доларів, бренди побачили в іграх майданчик для промо. Вдалося ...

Бренд Ojo de Tigre відкидає рекламні кліше у іронічній розмові режисера та клієнта

Режисер дещо змінив концепцію ролика для Ojo de Tigre, перетворивши усі рекламні кліше на комічний діалог, за ходом якого глядачам цікавіше спостерігати.

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.