AdMe меняет капитана

«Восемь с лишним лет я была всем сердцем и всеми мозгами с Эдми, вложила в него все, что могла, и получила от него больше, чем могла представить», — написала Лукичева. Она также отметила, что находится в поиске работы.

В разговоре с ЦП Лукичева отметила, что «ничего сверхвыдающегося не произошло». «Просто пора пришла, видимо», — сказала она.

По мнению Лукичевой, теперь сайт возглавит заместитель главного редактора, Полина Былей. «Она очень крута, мы всегда с ней отлично дополняли друг друга и работали как одно целое», — добавила бывший главред.

Гендиректор AdMe Павел Радаев отказался от комментариев.

Издание AdMe появилось в 2003 году, оно было основано жителями Казани Маратом Мухаметовым и Павлом Радаевым. На протяжении 10 лет редакция сайта писала о рекламе, в 2013 году AdMe превратилось из отраслевого медиа в развлекательный портал наподобие BuzzFeed.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.