Adidas создала коллекцию, посвященную правам женщин

Adidas презентовала коллекцию спортивной одежды «Now Is Her Time» в стиле «унисекс». Главный месседж — равные не только права, но и обязанности мужчин и женщин. Коллекцию разработали совместно с американским рэпером, продюсером и дизайнером одежды Фарреллом Уильямсом, пишет Hypebeast.

Обувь представлена в непривычной для Adidas цветовой гамме — от салатовых, розовых до серых и черных оттенков. В каждом образе также присутствуют принты или надписи «Эмпатия», «Мысли», «Человек». А буквы HU означают «Human» («человек»).

В рекламной кампании хотели продемонстрировать «точку зрения женщин разного происхождения и убеждений и тех, кто их в этом поддерживает». Поэтому в качестве моделей пригласили музыканта Сидни Лорена Беннетта, художницу, активистку и основательницу движения Black Lives Matter Патрисс Каллорс, британского актера Реджинальда Йеттса, художницу и основательницу проекту Art Mom Тайру Митчел и других.

Коллекция появится 31 августа в флагманских магазинах Adidas и будет доступна на сайте adidas.com.

Фото: Adidas

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...