Ad Black Sea 2019: BRING IT OUT

Поділися своєю фантазією, креативністю, роботами і надихайте нас – міжнародний фестиваль реклами Ad Black Sea відкриває прийом конкурсних робіт та реєстрацію делегатів на подію. Знову і вже в п’ятий раз, місто на узбережжі Чорного моря Батумі, Грузія приймає фестиваль, що відбудеться 19-21 вересня.

Фестиваль Ad Black Sea, присвячений креативу та рекламі, за роки проведення здобув репутацію ідеального місця, де збираються рекламісти, рекламодавці та представники інших креативних сфер, щоб обмінятись новими ідеями, поділитись новими можливостями, культурою і фаном. Щорічно понад 600 делегатів з 15 країн світу відвідують триденний фестиваль з семінарами, виставкою конкурсних робіт, беруть участь в нетворкінгу, Церемонії нагородження переможців та інших культурних подіях.

Конкурсна програма Ad Black Sea 2019 складається з 10 категорій:

  1. FILM
  2. FILM CRAFT
  3. PRINT & PUBLISHING
  4. OUT OF HOME
  5. RADIO
  6. DESIGN & BRANDING
  7. DIGITAL & MOBILE
  8. ADVERTISING CAMPAIGNS
  9. MEDIA
  10. BRANDED CONTENT & VISUAL STORYTELLING

Роботи будуть оцінювати 3 команди журі:

  1. FILM, FILM CRAFT, ADVERTISING CAMPAIGNS, RADIO & AUDIO JURY
  2. PRINT & PUBLISHING, DESIGN & BRANDING, OUT OF HOME JURY
  3. DIGITAL & MOBILE, MEDIA, BRANDED CONTENT & VISUAL STORYTELLING JURY

Ad Black Sea 2019 обіцяє бути насиченим та інтерактивним як завжди – програма цього року включить більше семінарів, воркшопів для креаторів та маркетологів, панельних дискусій, дебатів, Q&A сесій, вечірок та нетворкінгу. Адже головна мета фестивалю – перезавантажити та надихнути учасників на нові креативні ідеї. Більше того, у кожного делегата буде гарна нагода побудувати нові професійні зв’язки та здобути майбутні партнерства.

Дати:

15 липня – перший дедлайн прийому конкурсних робіт

13 вересня – дедлайн реєстрації делегатів

19-21 вересня – фестивальні дні в Батумі, Грузія

21 вересня – Церемонія нагородження переможців Ad Black Sea 2019

Нагадуємо, що Ad Black Sea 2019 входить до Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2019/2020.

Більше інформації на сайті adblacksea.com.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.

Найізольованіший офіс від Coors Light сховається десь в горах Квебеку

Цей найізольованіший офіс від Coors Light являє собою портативну кабіну зі скла та металу, до якої підведено електрику, опалення та WiFi.

IKEA інструктує, як екологічно розбирати її меблі

Компанія IKEA опублікувала детальні інструкції з розбирання своїх найпопулярніших меблів. Як пояснює компанія на своєму сайті, інструкції створено з метою підтримки екології ...