Ad Black Sea 2018 оголошує першу суддівську команду

Четвертий міжнародний фестиваль реклами Ad Black Sea 2018 публікує команду суддів конкурсів Film, Film Craft, Advertising Campaigns, Radio & Audio. Серед тих, хто оцінить ваші роботи британські, нідерландські, румунські, грузинські, українські та російські лідери ринків, що обіймають найбільш престижні позиції у відомих та потужних локальних та мережевих агентствах світового рекламного ринку.

Вітайте вершників долі ваших робіт у Film, Film Craft, Advertising Campaigns, Radio & Audio:

  • John Pallant, Director of Unstoppability, Brouhaha, Великобританія
  • Dan Williams, креативний директор The Mill’s London studio, Великобританія
  • Ed Meijaard, керуючий директор та партнер-засновник Ambassadors, Нідерланди
  • Jessica Hartley, бренд-консультант, Нідерланди
  • Alexey Fedorov, виконавчий креативний директор BBDO Moscow, Росія
  • Beqa Adamashvili, старший копірайтер Leavingstone, Грузія
  • Anastasiya Bukovska, виконавчий продюсер Family Production, Україна

Члени журі зберуться у Грузії, Батумі, 19-20 вересня, аби переглянути, обговорити та обрати найбільш гідні роботи. Суддівство відбудеться у декілька етапів, а фінальні результати будуть оголошені на Церемонії нагородження, 22 вересня у Батумі.

Слідкуйте за оновленнями, адже команди Print & Publishing, Design & Branding, Out Of Home та Digital & Mobile, Media, Branded Content & Visual Storytelling будуть оголошені найближчим часом.

Важливо пам’ятати, що 2nd Entry Deadline вже 20 серпня. Радимо не затягувати оформлення кейсів та подачі робіт до Last minute deadline, адже чим далі – тим вищі ціни.

У разі виникнення запитань, просимо звертатися до оргкомітету: Катерина Грабовська – [email protected], Ольга Підгорська – [email protected].

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.