Ad Black Sea 2018 оголошує першу суддівську команду

Четвертий міжнародний фестиваль реклами Ad Black Sea 2018 публікує команду суддів конкурсів Film, Film Craft, Advertising Campaigns, Radio & Audio. Серед тих, хто оцінить ваші роботи британські, нідерландські, румунські, грузинські, українські та російські лідери ринків, що обіймають найбільш престижні позиції у відомих та потужних локальних та мережевих агентствах світового рекламного ринку.

Вітайте вершників долі ваших робіт у Film, Film Craft, Advertising Campaigns, Radio & Audio:

  • John Pallant, Director of Unstoppability, Brouhaha, Великобританія
  • Dan Williams, креативний директор The Mill’s London studio, Великобританія
  • Ed Meijaard, керуючий директор та партнер-засновник Ambassadors, Нідерланди
  • Jessica Hartley, бренд-консультант, Нідерланди
  • Alexey Fedorov, виконавчий креативний директор BBDO Moscow, Росія
  • Beqa Adamashvili, старший копірайтер Leavingstone, Грузія
  • Anastasiya Bukovska, виконавчий продюсер Family Production, Україна

Члени журі зберуться у Грузії, Батумі, 19-20 вересня, аби переглянути, обговорити та обрати найбільш гідні роботи. Суддівство відбудеться у декілька етапів, а фінальні результати будуть оголошені на Церемонії нагородження, 22 вересня у Батумі.

Слідкуйте за оновленнями, адже команди Print & Publishing, Design & Branding, Out Of Home та Digital & Mobile, Media, Branded Content & Visual Storytelling будуть оголошені найближчим часом.

Важливо пам’ятати, що 2ndEntry Deadline вже 20 серпня. Радимо не затягувати оформлення кейсів та подачі робіт до Last minute deadline, адже чим далі – тим вищі ціни.

У разі виникнення запитань, просимо звертатися до оргкомітету: Катерина Грабовська – [email protected], Ольга Підгорська – [email protected].

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.