Ad Black Sea 2017 анонсирует команду жюри Film Craft, Branded Content & Visual Storytelling
Команда, которая состоит из международных экспертов и лидеров рекламной индустрии и сферы кинематографии, будет судить работы в двух категориях Film Craft и Branded Content & Visual Storytelling.
 
·         Joshua Neale, режиссёр Smuggler, Великобритания  
·         Ferit Katipoğlu, режиссёр Autonomy, Турция
·         Jimmy Olsson, режиссёр Lunatic Speed, Швеция
·         Oleg Koshevoy, исполнительный продюсер Gvardiya Film, Украина
·         Dimitri Chkheidze, режиссёр, Грузия
·         Misha Koroteev, креативный директор VGNC, США/Украина
 
Команда Film Craft, Branded Content & Visual Storytelling пополнится новыми членами жюри, следите за обновлениями на сайте adblacksea.com.
 
Судейство состоится в Батуми 20-21 сентября, а уже финальные результаты будут анонсированы на Церемонии награждения Ad Black Sea 2017 в Батуми 23 сентября.
 
Важно помнить, что дедлайн приема конкурсных работ на Ad Black Sea 2017 – 31 августа. После будет действовать Last Minute дедлайн до 8 сентября.
 
Ad Black Sea открыт для ваших заявок adblacksea.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.