А с ним приходит герпес…

Омаха знаменита стейками, студенческим бейсболом и чрезвычайно высоким уровнем распространения венерических заболеваний.

Борьба половыми инфекциями в Омахе происходит, в том числе и с помощью шокирующей наружной рекламы. Сюжеты натуралистично изображают гниющую плоть и используют сомнительные каламбуры.

Постеры на билбордах и автобусных остановках обыгрывают сентиментальные штампы «С его стороны и герпес»/«His and Herpes» (ср. исх. «С его стороны — с её стороны»/«His and Hers»), «Неведение — волдыри»/«Ignorance is blisters» (ср. исх. «Неведение — блаженство»/«Ignorance is bliss»).

Кампания разработана некоммерческим рекламным агентством Serve Marketing для Фонда женщин Омахи в рамках проекта подросткового здоровья. Задача кампании — информировать молодёжь о бесплатной проверке полового здоровья.

Агентство Serve Marketing также является автором проходившей весной социальной кампании с использованием фальшивых вывесок «Хламидия Менеджмент Груп» и др.

Как рекламный ход, комбинация юмора с отвращением рискует оказаться нелепой или даже ужасающей настолько, что парализует ключевое сообщение. Как бы то ни было, на фоне этой социальной рекламы кампания «Прощай отпуск» бренда Domestos выглядит мило.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...