Пандемія коронавірусу вплинула на суспільство швидко та неочікувано. І деяким брендам довелось швидко скасовувати свої кампанії, оскільки така реклама в умовах епідемії викликала чимале обурення з боку споживачів.
ASOS
Коли ASOS почала випускати свої кольчужні маски у серпні 2019 року, над їх дизайном насміхалися вже тоді. Але якщо кілька місяців тому вони ще мали якийсь шанс у світі моди, то аж ніяк не зараз. Особливо з огляду на те, що в умовах епідемії коронавірусу медичні маски стали об’єктом дезінформації і Facebook та Google навіть заборонили їх рекламу.
Norwegian Cruise Lines
Норвезькі круїзні лінії цього року серйозно вклалися у рекламу, витративши на неї майже 10 мільйонів доларів. Відповідно, їхні рекламні ролики можна було побачити всюди.
Навіть під час рекламної паузи посеред передачі CNN, присвяченій спалаху коронавірусу на круїзному лайнері Grand Princess, коли всіх пасажирів довелося ізолювати у каютах. І тут раптом оптимістична реклама, щасливі люди, всі насолоджуються подорожжю… Не кращий час для такої реклами, м’яко кажучи.
Geico
Страхова компанія Geico також прибрала з соцмереж ролик «Perfect High Five», у якому весь офіс «роздає п’ять» один одному. В той час, коли люди намагаються підтримувати певну дистанцію між собою, це видається просто знущанням якимось.
Lysol
Не всі бренди зазнають збитків під час епідемії. Принаймні у тих із них, які продають антисептичні засоби, справи йдуть непогано. А особливо непогано вони йдуть у компанії Reckitt Benckiser, яка випускає вологі серветки та спрей-антисептик Lysol. От тільки враховуючи, що з полиць магазинів їх вже давно розмели, така реклама в умовах епідемії була сприйнята багатьма як вкрай нетактовна.
KFC
Мережа фастфуду KFC також оголосила про призупинення у Великобританії своєї кампанії, яка показувала людей, що ретельно облизують пальці після смаженої курочки. Цій кампанії не пощастило бути запущеною саме перед тим, як гігієну рук оголосили вкрай необхідною для уникнення коронавірусу.
Axe
Бренд Axe скасував свою кампанію «Don’t Overthink It». По-перше, тому що глядачами дуже негативно був сприйнятий той момент у рекламному ролику, коли глядачі на стадіоні масово ховаються за кисневими масками від запаху поту. А по-друге, ані переповненого стадіону, ані баскетбольного матчу найближчим часом очікувати не доводиться, оскільки чемпіонат NCAA було скасовано також.
Hershey
Кампанія «Heartwarming the world» Hershey також, як виявилося, принципово суперечить запобіжним заходам проти поширення інфекції. Тому компанія тимчасово прибрала ту рекламу, де можна побачити спілкування між людьми. Обіймам та рукостисканням доведеться почекати безпечніших часів.