6 тысяч порций на случай Апокалипсиса

Сеть американских магазинов Costco начала торговать специальными «наборами для выживания», которые пригодятся клиентам в случае внезапного наступления Апокалипсиса. Одним из компонентов такого комплекта является упаковка консервов за тысячу долларов, которые могут храниться до 25 лет, сообщает UPI.

По словам представителей магазина, консервами, входящими в набор, один человек может питаться целый год. За тысячу долларов человек покупает ни много ни мало 6,2 тысячи порций еды.

Консервированная пища, упакованная в сто банок, часть из которых предназначена для завтраков, а часть — для обедов и ужинов, состоит из пшеницы, риса, молока, зерен, фруктов, овощей и мяса. Также в набор входят соль и сахар.

Представители Costco рассказали, что хотели подготовить запас еды, который поможет целой семье выжить при любой катастрофе. Сотрудники сети магазинов не ответили на вопрос, сколько «наборов для Апокалипсиса» уже продано.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...