3125 відтінків настрою

ШКАФАНДР — перший чоловічий шоурум українських брендів, який позиціонується не як магазин, а як «конструктор настрою».

«Ти береш одну річ, потім другу, комбінуєш їх — і в тебе змінюється настрій. Під кожен настрій можна обирати свої комбінації речей і аксесуарів. Якщо маєш, наприклад, п’ять речей, то можеш скомбінувати собі 3125 відтінків настрою» —  кажуть в шоурумі.

Саме це  настрій відображено в новому логотипі, де комбінування перетворюється на ФАН.

Переплетені плечики для одягу не тільки одразу вказують перехожому на товарну категорію, а й відображають множину та можливість комбінаторики за для створення настрою 

А ще вони створюють безліч ідей для патернів.

Та рекламних постерів:

Наразі в шоурумі опрацьовуються різні інсталяції з цих металевих плечиків. Ігровий елемент прийшовся до смаку молодій команді Шкафандру.  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

HypeAuditor_dentsu_Insta

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...