3125 відтінків настрою

ШКАФАНДР — перший чоловічий шоурум українських брендів, який позиціонується не як магазин, а як «конструктор настрою».

«Ти береш одну річ, потім другу, комбінуєш їх — і в тебе змінюється настрій. Під кожен настрій можна обирати свої комбінації речей і аксесуарів. Якщо маєш, наприклад, п’ять речей, то можеш скомбінувати собі 3125 відтінків настрою» —  кажуть в шоурумі.

Саме це  настрій відображено в новому логотипі, де комбінування перетворюється на ФАН.

Переплетені плечики для одягу не тільки одразу вказують перехожому на товарну категорію, а й відображають множину та можливість комбінаторики за для створення настрою 

А ще вони створюють безліч ідей для патернів.

Та рекламних постерів:

Наразі в шоурумі опрацьовуються різні інсталяції з цих металевих плечиків. Ігровий елемент прийшовся до смаку молодій команді Шкафандру.  

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...