3125 відтінків настрою

ШКАФАНДР — перший чоловічий шоурум українських брендів, який позиціонується не як магазин, а як «конструктор настрою».

«Ти береш одну річ, потім другу, комбінуєш їх — і в тебе змінюється настрій. Під кожен настрій можна обирати свої комбінації речей і аксесуарів. Якщо маєш, наприклад, п’ять речей, то можеш скомбінувати собі 3125 відтінків настрою» —  кажуть в шоурумі.

Саме це  настрій відображено в новому логотипі, де комбінування перетворюється на ФАН.

1505831511489 516729 - 3125 відтінків настрою

Переплетені плечики для одягу не тільки одразу вказують перехожому на товарну категорію, а й відображають множину та можливість комбінаторики за для створення настрою 

1505831604382 253122 - 3125 відтінків настрою

А ще вони створюють безліч ідей для патернів.

1505831658356 922177 - 3125 відтінків настрою

Та рекламних постерів:

1505831742121 503758 - 3125 відтінків настрою

Наразі в шоурумі опрацьовуються різні інсталяції з цих металевих плечиків. Ігровий елемент прийшовся до смаку молодій команді Шкафандру.  

1505831813799 437869 - 3125 відтінків настрою

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...