28 жовтня – вечеря на двох: ти і реклама

Цього року глядачі смакуватимуть шедеври цілу ніч у кінотеатрі «MULTIPLEX», ТРЦ «Lavina Mall», за адресою м. Київ, вул. Берковецька, 6Д.

37-е видання Ночі рекламожерів Жана Марі Бурсико здобуло тему «Universal Love», де любов йде пліч-о-пліч з гумором. Вашій увазі представляється нон-стоп демонстрація перлин рекламної індустрії, які вражають, чіпляють, дивують.

В меню цьогорічної програми:

–          Кохання з присмаком космосу

–          Подорожі – ви побуваєте в Сінгапурі на кунг-фу поєдинку, вас відправлять у В’єтнам на прикордонний обшук, у Японію з її інноваціями, раптові стрибки у Південну Америку, переліт у Єгипет, де пачці чипсів співають дифірамби, Франція, Німеччина, Нігерія та інші

–          Емоції

–          Табу

–          Шок або іспанська версія реалій

–          Спорт з відомими зірками і новими улюбленцями – лисиця на батуті

–          Гамбургер – невагомий

–          Голлівудські зірки

–          Істерія

–          Вінтаж – визнані всім світом архівні ролики

–          Трамп

–          Дуже нетрадиційна орієнтація

–          Найсильніша людина світу і її секрети

–          Котики і песики, а може і бідний депресивний динозавр

–          Технології

–          Страва від шеф-кухаря на вибір: сотні різних історій, цікавих персонажів, життєвих ситуацій, неперевершених панорам та натхнень.

Вночі прийнято або веселитись, або спати. На щастя, 28 жовтня у вас буде час тільки на веселощі – традиційний інтерактив, конкурси, фотосесії, смаколики і приємне спілкування перед початком сеансу.

Не пропусти романтичну вечерю на двох: тебе і всесвітньовідому рекламу.

Квитки можна придбати на сайті MULTIPLEX уже зараз.

www.adshow.com.ua

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...