28 жовтня – вечеря на двох: ти і реклама

Цього року глядачі смакуватимуть шедеври цілу ніч у кінотеатрі «MULTIPLEX», ТРЦ «Lavina Mall», за адресою м. Київ, вул. Берковецька, 6Д.

37-е видання Ночі рекламожерів Жана Марі Бурсико здобуло тему «Universal Love», де любов йде пліч-о-пліч з гумором. Вашій увазі представляється нон-стоп демонстрація перлин рекламної індустрії, які вражають, чіпляють, дивують.

В меню цьогорічної програми:

–          Кохання з присмаком космосу

–          Подорожі – ви побуваєте в Сінгапурі на кунг-фу поєдинку, вас відправлять у В’єтнам на прикордонний обшук, у Японію з її інноваціями, раптові стрибки у Південну Америку, переліт у Єгипет, де пачці чипсів співають дифірамби, Франція, Німеччина, Нігерія та інші

–          Емоції

–          Табу

–          Шок або іспанська версія реалій

–          Спорт з відомими зірками і новими улюбленцями – лисиця на батуті

–          Гамбургер – невагомий

–          Голлівудські зірки

–          Істерія

–          Вінтаж – визнані всім світом архівні ролики

–          Трамп

–          Дуже нетрадиційна орієнтація

–          Найсильніша людина світу і її секрети

–          Котики і песики, а може і бідний депресивний динозавр

–          Технології

–          Страва від шеф-кухаря на вибір: сотні різних історій, цікавих персонажів, життєвих ситуацій, неперевершених панорам та натхнень.

Вночі прийнято або веселитись, або спати. На щастя, 28 жовтня у вас буде час тільки на веселощі – традиційний інтерактив, конкурси, фотосесії, смаколики і приємне спілкування перед початком сеансу.

Не пропусти романтичну вечерю на двох: тебе і всесвітньовідому рекламу.

Квитки можна придбати на сайті MULTIPLEX уже зараз.

www.adshow.com.ua

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IKEA інструктує, як екологічно розбирати її меблі

Компанія IKEA опублікувала детальні інструкції з розбирання своїх найпопулярніших меблів. Як пояснює компанія на своєму сайті, інструкції створено з метою підтримки екології ...

Солодка амністія: як дизайн паковання солодощів змінює категорію

Працюючи з дизайном паковання в категорії солодощів, команда Dozen Agency спостерігає, як трансформується категорія, її зовнішній вигляд і сам принцип ...

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Як показують результати січневого соціологічного опитування* компанії Research & Branding Group, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості ...

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...