100 вазочек в виде соблазнительных задниц

Такие провокационные вазочки были созданы художником Фредриком Андерсоном и раскрашены в разные цвета, символизирующие цвета кожи у разных рас.

Вазочки были выставлены на благотворительную продажу во время прайда в Нью-Йорке. Все средства от их продажи были направлены в фонд лечения ВИЧ-инфицированных. Сегодня их еще можно приобрести. 

Вазочки были изготовлены на средства из специального фонда агентства Wieden + Kennedy и продаются через специальный адрес электронной почты либо по телефонной горячей линии. 

Вам нужно объяснять, куда вставлять цветочек?

Сам автор провокационных вазочек Фредрик Андерсон считает что эта работа – его долг перед ЛГБТ сообществом, которому он так обязан. Чем именно обязан, он не разглашает. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...