Маркетинг і Комунікації

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

В’язниця, ранчо та вершина гори: Sheba знімає документальні відео про людей та котів

Документальні відео про людей та котів переносять глядачів у стіни виправного закладу, у дім ветерана та на гору, якою піднімається завзята мандрівниця.

Як креативно провести тест-драйв: шість прикладів від переможців Cannes Lions

Серед прикладів того, як можна креативно провести тест-драйв, є і дитина за кермом, і дитячі коляски для дорослих, і перевірка на поліграфі.

Bud Light створив ігрову консоль у формі пивних банок

Консоль під назвою BL6, створена інженерами Bud Light, має не лише вбудований проєктор, а й два холодильних відсіки, якраз для двох бляшанок пива.

99,9 бактерій знищено, одна втекла. Чистий експеримент від Activex та Nebo ideas agency

Нещодавно на українському ринку з’явився новий бренд мила Activex. Nebo ideas agency розробило для нього діджитал-експеримент, в результаті якого було ...

Head of Events in Kooperativ Ганна Терлецька про івенти в «новій реальності»

Карантин вніс серйозні корективи в звичну реальність. Традиційні формати комунікації трансформувалися в діджитал. Тест на гнучкість пройшли далеко не всі, ...

День подяки 2020: Whole Foods та Pepsi пропонують компенсацію за зіпсовану святкову вечерю

Щоб у День подяки 2020 у недосвідчених кулінарів не пропало будь-яке бажання заходити на кухню, деякі бренди запропонували компенсацію за зіпсовану вечерю.

kneu-100

Все навколо — економіка! Grape та КНЕУ презентували нову айдентику університету

Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана — найбільший навчальний економічний заклад України. У ньому навчаються понад 15 тис. студентів, працюють ...

Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel

Мости, черги та ковбойські дуелі: добірка, що показує, яким чином кампанії Diesel незмінно розбивають кліше, щоб збудувати бренд з яскравою особистістю.