Які подарунки вибирають до свят українці: дослідження OLX

Для дівчат на подарунок частіше шукають квіти, шоколадні набори та пензлі для макіяжу. Для чоловіків — фуднабори, наприклад, букети із закусок, та банні набори. Найдорожче серед подарунків продають колекційні ікони — майже за 100 тис грн. Сюрпризів для рідних на OLX за місяць побільшало на 8%. Напередодні Нового року аналітики дізнавались, які подарунки вибирають до свят українці та скільки готові на це витрачати[1].

До старту новорічних та різдвяних свят лишається приблизно місяць. Цей час зазвичай проходить неймовірно швидко і лишає «на десерт» головне питання — що подарувати своїм близьким цьогоріч? Щоб полегшити вибір, аналітики OLX розказали, що пропонують продавці подарунків та скільки зараз коштує зробити сюрприз своїм рідним та друзям.

Які подарунки вибирають до свят українці?

Наближення святкового сезону дається взнаки — адже цього місяця на платформі стало на 8% більше подарунків.

Що ж шукають українці перед стартом «святкової лихоманки»? Цьогоріч високі шанси отримати у подарунок  шкатулку — адже у листопаді вона є лідером серед пошукових запитів у розділі «подарунки». Можна вибрати потрібну серед понад 1 500 оголошень, а коштуватиме вона в середньому 265 грн.

Також українці приглядаються до картин. Вибрати найбільш вдалу можна серед майже 1 400 оголошень десь за 550 грн.

Кажуть, що квіти — завжди вдалий подарунок. Так подумали й ті, хто шукали на OLX троянди серед майже 1 300 оголошень в середньому за 350 грн. Вартість включає ще й  «вічні троянди». Продавці обіцяють, що квітка залишатиметься свіжою до 2 років через спеціальне стабілізоване середовище. Коштуватиме таке задоволення, звісно, трішки більше, ніж простий букет. До речі, квіткові композиції також шукають часто — на платформі  їх майже 1 100 в середньому за 300 грн.

Ще один популярний варіант сюрпризу —  запальнички (майже 1 200 оголошень, в середньому за 220 грн) та брелоки (840 оголошень, 100 грн).

За які подарунки ж просять найбільшу оплату? Найдорожчими варіантами у розділі «подарунки» стали ікони із дуба темпера (в середньому 96 000 грн) та колекційна монета “Острозька Біблія” за 95 000 грн.

У рейтингу найкоштовніших також срібні нарди (54 000 грн), бронзова скульптура ручної роботи (53 000 грн) та чорнильна ручка (50 000 грн).

Які подарунки вибирають до свят українці

Що і кому дарують?

Зважаючи на кількість відгуків, українці не тільки часто шукають, а й обирають на подарунок для жінок квіти. Саме оголошення про композиції (наприклад, у формі ведмедика) отримали найбільше відгуків. Обійдеться оригінальний букет в середньому в 200-300 грн.

Ще для дівчат часто вибирають солодкі гостинці. Підібрати шоколадний набір для мами чи бабусі можна в середньому за 90 грн. Чимало є і тих, хто хоче, щоб подарунок довго тішив око, та обирає фотокомпозиції (наприклад, фотокубики). В середньому такий варіант пам’ятного подарунку обійдеться у 350 грн.

Поширений подарунок для жінок — пензлі для макіяжу. Набір із 12 штук можна придбати за 490 грн.

Хто сказав, що чоловіки теж не полюбляють букети? Українці знають, що це не так, при цьому дарують своїм рідним не троянди чи ромашки, а фуднабори, що за формою нагадують квіткову композицію. Зазвичай їх складають із закусок чи ковбасок і просять за них 600 грн.

Популярний варіант — креативний мінібар, наприклад, у формі глобуса. Такий сюрприз обійдеться в середньому у 2 700 грн.

Для постійних відвідувачів бані на OLX пропонують банний набір з шапочки, чаю, капців та інших необхідних речей. Українці залюбки вибирають його на подарунок і платять в середньому 500 грн.

Також на свята чоловіку часто підбирають подарункові набори з фоторамок ручної роботи десь за 360 грн та світбокси — набори із солодощами за 90 грн.


[1] За даними аналітичної служби OLX, жовтень-листопад 2020

Фото в заголовку: Кіра дер Хайде / unsplash.com


А нещодавно компанія Creative States провела дослідження про те, як українські компанії працюють у період пандемії і що цінують у своїх офісах.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Топ-10 українських Instagram-блогерів у 2020 році — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Кількість підписників досі є головним показником популярності в Instagram, тому інфлюенсери продовжують активно боротися за кожного свого читача. Такі висновки ...

10 способів використання Instagram Guides у маркетингу

За минулий рік Instagram здійснив цілий ряд оновлень, тож не дивно, що формат Instagram Guides міг пройти повз увагу користувачів.

Тренди у типографіці для дизайну сайту в 2021 році (Інфографіка)

Типографіка перетворює слова із простого друкованого тексту на витончений канал комунікації. Так багато можна сказати завдяки дизайну шрифтів — від ...

Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн — дослідження OLX

Українці стали значно частіше купувати товари онлайн на фоні оголошення та впровадження січневого локдауну. Кількість замовлень онлайн у п’яти найпопулярніших категоріях зросла на 46%. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Mondelēz International випустила другий щорічний звіт, який свідчить про зростання ролі снекінгу у житті споживачів

Компанія Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) випустила другий щорічний звіт State of Snacking, глобальне дослідження споживчих тенденцій, яке вивчає роль ...