У Києві лялька Barbie виступила в ролі відомих українських жінок

З 16 до 28 березня в Києвському торгово-розважальному центрі Ocean Plaza проходить незвичайна виставка «Barbie: Пані України».

Barbie: Пані України

«Barbie: Пані України» — проєкт, який демонструє образи відомих українок, втілених у ляльках Barbie. Героїні проєкту внесли вагомий вклад в культуру України, залишили слід в історії та досягли успіху власними силами.

Barbie: Пані України

Серед образів, що втілені майстрами України:

  • княжна Либідь та Леся Українка;
  • Марія Заньковецька та Соня Делоне;
  • співачки Руслана Лижичко, Юлія Саніна (The Hardkiss) та Альона-Альона;
  • Ольга Фреймут та Оксана Караванська;
  • Яна Зінкевич та Катерина Ножевнікова;
  • акторки, політичні діячки, науковиці та бізнесменки.
Barbie: Пані України

У центрі уваги майстрів — одяг героїнь. Мода змінюється з роками, але дає можливість відобразити індивідуальність жінки, підкреслити її внутрішній світ та життєві позиції.▫️ 

Barbie: Пані України

Організатори проєкту: «Антошка», ТОВ «ТойДіКо Україна» (офіційний ексклюзивний дистриб’ютор компанії Mattel, Inc в Україні) та творчий проєкт «КуклЬтура».

Barbie: Пані України

Серед майстрів, які працювали в проєкті, — переможці міжнародних конкурсів лялькового мистецтва, дослідники народної ляльки, колекціонери та організатори виставок.

Barbie: Пані України

Захід проводиться згідно вимогам МОЗ України. Всіх відвідувачів просять одягти захисні маски та зберігати відстань між іншими людьми. 

UPD: «Виставку буде продовжено одразу після зняття карантинних обмежень, — заявляють організатори — Ми із задоволенням повідомимо і про її нові строки проведення».

Джерело


Читайте також: Шведська дизайнерка Беате Карлссон ставить за мету дивувати кожною своєю роботою. Спроєктований нею одяг набуває найрізноманітніших форм: плаття у формі штанів, шорти у формі сідниць, велетенські светри, а особливе місце в її доробку посідає пальцюватий одяг. Переглянути добірку креативного одягу можна за цим посиланням.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ми зустрінемось знову. Нова оптимістична кампанія Heineken

Heineken розпочав нову глобальну кампанію «Ми зустрінемось знову». Кампанія відзначає стійкість та креативність людей протягом останнього року. А також демонструє, як люди знайшли креативні ...

AVE Carbon 2021 влаштовує серію подій

Гейміфікований медіа-арт простір Carbon влаштовує серію неповторних подій на своєму майданчику. На глядачів чекає симбіоз відбірної експериментальної музики та візуальних ...

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Додо та безкрила гагарка: WWF відтворює вимерлих тварин у доповненій реальності

Для цієї кампанії WWF було створено спеціальний вебсайт, де відвідувачі можуть познайомитися у доповненій реальності з деякими з вимерлих тварин.

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...