Український інститут розпочав нову онлайн-програму для представлення візуальної культури України за кордоном — Ukraine Everywhere. А також оголошує конкурс проєктних пропозицій у сфері візуального мистецтва. Проєкт-переможець має шанси отримати близько 1 млн грн.
Формат учасників — міждисциплінарні партнерства, де арткуратори разом з digital, PR, рекламними агенціями і медіа взаємодіють при створенні концепцій і надалі втілюватимуть проєкти.
Програма Ukraine Everywhere передбачає декілька напрямів реалізації:
→ Створення веб-сторінки ui.org.ua/ukraine_everywhere, на якій розміщуватимуться тематичні онлайн-проєкти;
→ Співпраця з міжнародними ЗМІ зі створення спецпроєктів про українську культуру;
→ Колаборації з іншими онлайн-платформами над створенням тематичних проєктів.
Приблизна тематика проєктів:
→ українські мисткині у світовому мистецтві;
→ українські митці за кордоном;
→ український модерн;
→ український авангард;
→ мистецтво українських шістдесятників;
→ українська скульптура;
→ українська архітектура.
Перелік тем не є вичерпним. Заявники можуть пропонувати проєкти з іншої тематики, які будуть розглядатись на загальних підставах.
Ukraine Everywhere буде першою масштабною онлайн-програмою Українського інституту. Проєкт має бути реалізований до 1 грудня 2020 року.
Більше про програму та умови конкурсу читайте тут.
Комунікаційна агенція Be―It Health & Social Impact стала партнером проєкту «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U). Місія проєкту ― спонукати українців піклуватися про власне психічне здоров’я та зробити якісну допомогу в цій сфері доступною.
На MEGOGO з’явились перші аудіокнижки власного виробництва. Медіасервіс триматиме фокус переважно на сучасній українській літературі, а також новинках українських видавництв.