10 вересня у Львові відкриють арт-центр Павла Гудімова «Я Галерея», який розташований за адресою вул. Шота Руставеллі, 8-А. Свою діяльність заклад розпочне з виставки Ігоря Яновича «Чорне».

«Виставка є достатньо особистою, щоб глядач/ка могли потрапити у суб’єктивний простір автора і відчути власні переживання, але й більшою за окремий досвід, адже виходить на ширше визначальне питання: що таке досвід споглядання, коли діє чорне?», – каже арт-критик Борис Філоненко.

Об’єм проекту розкривається в розрізі персональної практики Яновича, в живописних серіях і замальовках якого чорне грає головну роль, а також в різноманітному доробку художників XX—XXI століть: Казимира Малевича, Аніша Капура, Еда Рейнхардта, Марка Ротка, П’єра Сулажа, Франца Кляйна, Роберта Мазервелла тощо.

Ігор Янович, серія: Чорне, 2019, олія, емаль, полотно 130х110 см

На думку Філоненка, «Чорне» Яновича — серія про самостійну поведінку матерії (коли фарба стікає або крапає на полотно) у поєднанні з жестом автора (коли чорні лінії нагадують каліграфічні форми або утворюють контрольовані насичені чи, навпаки, зникаючі плями).

«У цих роботах чорний — не найчорніший, а такий, що матеріалізує суб’єктивний простір, чутливий до експресії різної інтенсивності, в якому існує місце різкому жесту, очікуванню і спостереженню за зміною матерії, дріпінгу, рельєфу і монохромним площинам. Чорний тут нічого не символізує. Він закликає до проникливості і робить явною присутність», – додає арт-критик.

Ігор Янович, серія: Чорне, 2019, мішана техніка, папір, А4

Відкриття галереї триватиме з 10:00 до 19:00. Відвідувачі зможуть не лише оглянути виставку, а й познайомитись з командою арт-центру та зустрітись з Ігорем Яновичем.

Фото надані арт-центром «Я Галерея»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

Британському режисеру вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи на дійсно химерний кліп.

дума про людей - ашот арушанов

Дума про засновника мотофестивалю «Тарасова Гора»

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

Креативна еволюція музеїв: від «храмів муз» до простору співтворчості

Замість передмови: вже скоро (віримо!) настане час, коли двері музеїв знову відкриються для нас. І ми знову повернемося до вічних ...

Nebo ideas agency

Nebo на культурній орбіті: цікаве з дошки культури за місяць

Привіт, земляни! Nebo ideas agency всією командою починає працювати над своєю колонкою на платформі creativity.ua. Ми вирішили писати статті не ...

Що читати промовцям: книжкові рекомендації від менеджерки з комунікацій Arricano Олени Обухівської

Зазвичай ми просимо представників креативних індустрій розповісти про книжки, які на них вплинули чи надихнули. Але цього разу трохи відходимо ...

Книжковий Арсенал та Одеський кінофестиваль шукають книжки для екранізацій

В українських книг стане ще більше шансів бути екранізованими! Цьому сприятиме нова ініціатива, яку запустили фестиваль Книжковий Арсенал та Одеський ...