Твіттер-челендж: музеї міряються, в кого найстрашніший експонат

Лишившись без відвідувачів, музеї подалися у соцмережі, щоб похвалитись один перед одним, у кого є найстрашніший експонат у колекції. Ініціатором серії челенджів у соціальних медіа виступив Йоркширський музей (Великобританія), щотижня задаючи нову тему під тегом #CuratorBattle. Археологічний музей розпочав таке своєрідне змагання, після того, як йому довелося зачинитися на карантин. В рамках цього флешмобу музеям та їх відвідувачам пропонується поділитися фотографіями об’єктів, які відповідають певній темі.

Останній з цих цих челенджів, #CreepiestObject, розпочався з фото жіночої зачіски-ґульки разом зі шпильками, знайденої у похованні римської пані III-IV століття. Фото було опубліковане в соцмережах із закликом до мистецтвознавців з музеїв усього світу поділитися фото наймоторошніших експонатів зі своїх колекцій.

Чарльстонський музей, найстаріший музей у США, запропонував увазі глядачів ткацький станок для людського волосся (разом із волоссям).

Національний музей Шотландій явив світові яскраво-рожеве «опудало русалки» з банькатими очима та гнилими зубами.

Німецький історичний музей показав маску чумного лікаря 17 століття.

Музей Ошава (Канада) опублікував фото клоуна, що наче зійшов зі сторінок роману Стівена Кінга.

Йоркська художня галерея запропонувала витвір скульпторки Керрі Джеймсон – відтяту ногу, з якої ростуть менші ноги та ще й доволі огидна голова.

Для Музею іграшок з Пенсхерст-Плейс найстрашніший експонат з колекції виявився «ведмедиком із кухлем у руці». Якщо вкинути у слот монетку в два пенси, він робить вигляд, наче п’є, зазираючи просто вам в душу своїми моторошними червоними очима.

Навіть Лондонський Тауер взяв участь у цьому челенджі, показавши залізну маску, яка заявлена у експозиції як маска ката. Щоправда її химерний вигляд наводить експертів на думку, що це може бути й елемент інструмента тортур для відьом чи непокірних дружин.

Але, мабуть, найщедрішим джерелом жахіть та моторошних предметів є історичний дизайн ляльок. Як-от, наприклад, ляльки з Егхемського музею, знайдені на території школи (хтозна, що там робили з учнями).

І не лише страхіття…

В ході попередніх челенджів Йоркширського музею можна було побачити найнудніші, найгарніші та найсмертоносніші предмети, а також пошуки найкращого пасхального яйця.

Тим часом інші музеї також звернулися до соцмереж, щоб не втрачати зв’язок зі своїми відвідувачами під час карантину. Зокрема, Музей Гетті (США) запропонував глядачам відтворити у власному виконанні версії знаменитих полотен.

Аналогічний флешмоб проводився і серед української аудиторії.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.