Театр uzahvati долучає до вистави всі будівлі та людей навколо

Київський імерсивний театр uzahvati запустив рекламну кампанію, в якій пропонує киянам подивитися на звичайні речі під новим ракурсом.

uzahvati — українська театральна команда, створена у 2016 році. Вперше показали українській широкій аудиторії формат site-specific (театр поза театром).

Театр uzahvati долучає до вистави всі будівлі та людей навколо

Дебютна вистава-променад «THE TIME» була реалізована у 2017 році на вулицях Києва, а у 2019 році у співпраці з хорватським театром ZKM «THE TIME» з’явилась у Загребі (Хорватія). Крім того, у 2018 році за підтримки Українського культурного фонду театр uzahvati створив вистава-променад «DIALOGY» в Національній бібліотеці України ім. Ярослава Мудрого. Всього у репертуарі uzahvati 4 імерсивні постановки.

Театр uzahvati долучає до вистави всі будівлі та людей навколо

Імерсивний театр — театр, дія якого відбувається не на сцені зі звичними софітами, декораціями та акторами, а в будь-якій, часом несподіваній, локації та з невипадковими акторами. Місце проведення вистави стає не просто місцем її дії, а художнім образом, декорацією та співавтором.

Для зовнішньої реклами та діджиталу театр поза театром обрав тези, які розкривають суть імерсивного театру: всі будівлі та люди навколо можуть бути співучасниками вистави.

Джерело


Які виклики стоять перед театром сьогодні? Спроби епатувати публіку — це абсурд і хайп чи сучасне мистецтво? Бути чи не бути українській театральній культурі? Про це в ефірі CELEBRITY MARKETING live #6 Анна Міщенко поговорила з продюсером, режисером, директором і художнім керівником театру «Актор», екс-кандидатом на пост міністра культури України — Славою Жилою.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...