Театр uzahvati долучає до вистави всі будівлі та людей навколо

Київський імерсивний театр uzahvati запустив рекламну кампанію, в якій пропонує киянам подивитися на звичайні речі під новим ракурсом.

uzahvati — українська театральна команда, створена у 2016 році. Вперше показали українській широкій аудиторії формат site-specific (театр поза театром).

Театр uzahvati долучає до вистави всі будівлі та людей навколо

Дебютна вистава-променад «THE TIME» була реалізована у 2017 році на вулицях Києва, а у 2019 році у співпраці з хорватським театром ZKM «THE TIME» з’явилась у Загребі (Хорватія). Крім того, у 2018 році за підтримки Українського культурного фонду театр uzahvati створив вистава-променад «DIALOGY» в Національній бібліотеці України ім. Ярослава Мудрого. Всього у репертуарі uzahvati 4 імерсивні постановки.

Театр uzahvati долучає до вистави всі будівлі та людей навколо

Імерсивний театр — театр, дія якого відбувається не на сцені зі звичними софітами, декораціями та акторами, а в будь-якій, часом несподіваній, локації та з невипадковими акторами. Місце проведення вистави стає не просто місцем її дії, а художнім образом, декорацією та співавтором.

Для зовнішньої реклами та діджиталу театр поза театром обрав тези, які розкривають суть імерсивного театру: всі будівлі та люди навколо можуть бути співучасниками вистави.

Джерело


Які виклики стоять перед театром сьогодні? Спроби епатувати публіку — це абсурд і хайп чи сучасне мистецтво? Бути чи не бути українській театральній культурі? Про це в ефірі CELEBRITY MARKETING live #6 Анна Міщенко поговорила з продюсером, режисером, директором і художнім керівником театру «Актор», екс-кандидатом на пост міністра культури України — Славою Жилою.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

10 класичних хелловінських костюмів та як вони змінювалися з часом

Хелловінські костюми за останні сто років перетворилися зі скромних саморобних речей на дещо значно страшніше (чи сексуальніше).