Київський імерсивний театр uzahvati запустив рекламну кампанію, в якій пропонує киянам подивитися на звичайні речі під новим ракурсом.
uzahvati — українська театральна команда, створена у 2016 році. Вперше показали українській широкій аудиторії формат site-specific (театр поза театром).
Дебютна вистава-променад «THE TIME» була реалізована у 2017 році на вулицях Києва, а у 2019 році у співпраці з хорватським театром ZKM «THE TIME» з’явилась у Загребі (Хорватія). Крім того, у 2018 році за підтримки Українського культурного фонду театр uzahvati створив вистава-променад «DIALOGY» в Національній бібліотеці України ім. Ярослава Мудрого. Всього у репертуарі uzahvati 4 імерсивні постановки.
Імерсивний театр — театр, дія якого відбувається не на сцені зі звичними софітами, декораціями та акторами, а в будь-якій, часом несподіваній, локації та з невипадковими акторами. Місце проведення вистави стає не просто місцем її дії, а художнім образом, декорацією та співавтором.
Для зовнішньої реклами та діджиталу театр поза театром обрав тези, які розкривають суть імерсивного театру: всі будівлі та люди навколо можуть бути співучасниками вистави.
Які виклики стоять перед театром сьогодні? Спроби епатувати публіку — це абсурд і хайп чи сучасне мистецтво? Бути чи не бути українській театральній культурі? Про це в ефірі CELEBRITY MARKETING live #6 Анна Міщенко поговорила з продюсером, режисером, директором і художнім керівником театру «Актор», екс-кандидатом на пост міністра культури України — Славою Жилою.