• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Стереотипи роблять жіночий світ невидимим і непоцінованим: кейс видання «Одна з нас» 

25 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Стереотипи роблять жіночий світ невидимим і непоцінованим: кейс видання «Одна з нас» 
Share on FacebookShare on Twitter

В рамках розділу «Знакові проєкти України», створеного з ініціативи Асоціації Креативних Індустрій України, ресурс creativity.ua знайомить своїх читачів з кейсами та інтерв’ю засновників й творців креативних проєктів, поєднаних спільною метою: розвивати українську культуру і розширювати культурний простір держави через максимальну творчу самореалізацію.

«Одна з нас» — видання, у якому 55 жінок розкажуть свою історію, а тисячі зможуть її прочитати й почути. Це проєкт видавничого дому «Букрек» та журналістки й письменниці Галини Дацюк за сприяння Українського культурного фонду та інформаційного партнерства UA: Радіо Культура.

Як виникла ідея стартапу

Ідея створення проєкту виникла у Галини Дацюк, журналістки Радіо Культура та громадської діячки. Саме її авторська програма «Моя історія» стала відправним пунктом для проєкту «Одна з нас». Усі 55 героїнь книги попередньо були гостями передачі. Їхні історії пані Галина вирішила зібрати під обкладинкою книги, а ми у Видавничому домі «Букрек» підтримали її ідею.

Завдання та цілі

Найперше завдання, яке ми для себе окреслили, — це розповісти історії жінок та жінок з інвалідністю, які досягли успіху та можуть стати моральним орієнтиром для багатьох людей, що опинилися у складній ситуації. Також хотілося створити інноваційний інклюзивний продукт, який приверне увагу до проблем сприйняття людей з інвалідністю, сприятиме промоції інклюзивного мистецтва. І нашим наймасштабнішим і чи не найголовнішим завданням було подолати стереотипи, пов’язані з гендерною приналежністю та інвалідністю.

Культурний проєкт «Одна з нас»

Підготовка

Підготовка проєкту і зокрема видання тривала кілька місяців. Ми збирали текстові матеріали, фото, розшифровували аудіо, розробляли дизайн, верстали, редагували, правили, переводили аудіокнигу в формат Daisy, працювали над комунікаційною стратегією, маркетинговим планом. Упорядницею книги стала Галина Дацюк. Також ми заручилися інформаційною підтримкою Національної суспільної телерадіокомпанії України.

Культурний проєкт «Одна з нас»
Культурний проєкт «Одна з нас»

Реалізація

Проєкт реалізовували за підтримки Українського культурного фонду. Саме їхній грант дозволив нам перетворити книгу — наш безпосередній фах — на цілий поліформатний проєкт. Ми створили також сайт, на якому можна завантажити електронну книжку, дізнатися новини проєкту; безкоштовно розповсюдили видання у бібліотеки, школи та громадські організації країни. Без фінансової підтримки це все було б практично неможливо. Проєкт не набув би такого розголосу.

https://www.facebook.com/odna.z.nas/
http://specialstories.bukrek.net/about/

Просування

Нам здається, ми використали всі можливі засоби, щоб зробити проєкт «Одна з нас» помітним. Звісно ж, це інтернет-ЗМІ, також телебачення, газети, соціальні мережі, сайти, реклама. Крім цього, провели кілька презентацій онлайн та офлайн, книга побувала на Форумі видавців у Львові, але вже у 2021 році. Окрім безоплатного розповсюдження паперового видання у бібліотеки України, його можна завантажити й в електронних книгозбірнях та на сайті проєкту й видавництва.

Складнощі

Готувати проєкт, співпрацювати з упорядницею було насправді надзвичайно легко і приємно. Складнощі виникли практично на останньому етапі — під час просування та презентування. Часу для цього було небагато і, звісно, корективи внесла пандемія. Оскільки через коронавірусні обмеження багато роботи здійснювалось дистанційно, а заходи переведено у режим онлайн, серед членів команди не завадив би ще технічний консультант (системний адміністратор).

Культурний проєкт «Одна з нас»

Очікування

Найперше ми хотіли зробити важливе, помітне й світле видання, яке б хотілося прочитати. Також було важливо, щоб книга подобалася її героїням. Хотіли, щоб проєкт набув розголосу. Це все здійснилося! Тепер ми радіємо з відгуків читачів.

Певні результати

Книга вийшла друком тиражем 1000 примірників, а електронні версії книги у форматах epub та PDF доступні для безкоштовного завантаження на сайті проєкту та сайті Видавничого дому «Букрек». Також вона побачила світ і у форматі Daisy, що зробило видання доступним для людей з вадами зору. Ми безкоштовно розповсюдили «Одна з нас» всією країною й отримали позитивні відгуки. Розказали про проєкт величезній кількості людей. Вважаємо, що це не кінцеві результати — подорож книги «Одна з нас» триває.

Інсайти

«Букрек» десятки років працює над виданням художньої та навчальної літератури, зокрема інклюзивних проєктів і підручників для дітей з ООП. Також маємо досвід співпраці з упорядницею книги, тому до проєкту ми долучилися охоче.

Напевно, найважливіше, що усвідомили під час роботи над проєктом це те, що попри тяжіння до європейських стандартів, жіночий досвід в Україні все ж недооцінений. Жінки з інвалідністю можуть досягати успіхів і реалізовувати все задумане.

Приємно, що дуже багато людей готові долучитися до подібних ініціатив на соціальних засадах, а це свідчить про готовність нашого суспільства до позитивних змін.

І головне, книжка може акумулювати у собі різні формати: текстовий та аудіо — і залишається актуальною.

Поради читачам

Не формуйте очікувань щодо нашої книги. Вона все одно стане для вас приємним відкриттям.


Читайте також:

Цифрова колекція художнього музею. Кейс Агенції розвитку Миколаєва

Теги: ексклюзивзнакові проєкти Україникейскниговидання

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Німецька книжкова індустрія допомагає українським видавцям, книгарям та авторам, які перебувають у зоні воєнних дій
Культура і Життя

Німецька книжкова індустрія допомагає українським видавцям, книгарям та авторам, які перебувають у зоні воєнних дій

14 Квітня, 2022

Компанії групи Börsenverein des Deutschen Buchhandels, яка представляє інтереси книжкової галузі в Німеччині та є, зокрема, організатором Frankfurter Buchmesse, запустили проєкт допомоги видавцям, книгарям та авторам з України. Агенти німецького книжкового середовища...

Читати далі

Як ходити по стінах і підвищувати продажі. Кейс Brain Tank для кварталу «Новопечерські Липки»

Топ-5 метрик для маркетологів мобільних додатків

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Як співпрацювати з лідерами думок без реєстрації і смс

18 Вересня, 2023
Культура і Життя

Паліндром, Друга Ріка, Крихітка, OTOY, Лілу 45, Саша Чемеров та інші візьмуть участь у благодійній події “Хоробрі міста” від Ukraїner

29 Вересня, 2023

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.