Safe Fashion: колекція бренду Anna Grove поєднала елегантність та безпеку, щоб рятувати життя

Світловідбиваючі елементи стають новою естетикою вишуканих образів. Відтепер це не тільки уніформа комунальних служб, а й ефектна, гармонійна деталь елегантного стилю. Саме це дизайнерка бренду Anna Grove Анна Гайова показала в своїй новій колекції, що була представлена на Ukrainian Fashion Week No Season 2021.

Колекція Anna Grove відповідає на сучасні виклики, звертаючись до перевіреної часом класики. Традиційна клітинка, гусяча лапка та смуги огортають відчуттям опори та стабільності, яких останнім часом нам усім бракує. Класичні орнаменти в ахроматичній гамі поєднано із трьома основними кольорами колекції — жовтим, синім та червоним.

Авторка чудово припасувала світловідбиваючі елементи навіть до пальто у традиційну гусячу лапку. Онлайн-трансляція показу Anna Grove наочно демонструє, як одяг відбиває софіти та освітлення. А здатність бути помітним у світлі фар та ілюмінації із дистанції до 100 метрів підтверджено завчасно на темних вулицях міста.

Основу колекції складають пальто з м’якою лінією плеча та об’ємними акцентними рукавами. Трансформовані класичні силуети, деконструкція та чисті яскраві кольори пом’якшують консервативний настрій. Кожен образ колекції доповнений рефлективними деталями — трикотаж, канти, приховані вставки та безліч гудзиків, які відбивають вечірнє світло.

Колекція бренду Anna Grove
Показ колекції Anna Grove
Колекція Anna Grove

Дизайнерка продовжує розвивати представлену на конкурсі Safe Fashion ідею безпеки на дорозі та вкотре доводить, що не потрібно жертвувати стилем заради збереження життя. «Концепт елегантної безпеки надихає на нові поєднання. Багатофункціональність одягу є однією із вимог сучасного світу та якнайкраще відображає моє власне прагнення до відповідальної моди», — коментує Анна Гайова. У планах дизайнерки віднайти нові технологічні деталі та з часом створити повну лінійку, аби усі елементи гардеробу мали  світловідбиваючі деталі.

Довідка: 

2019 рік — Анна Гайова перемагає у конкурсі молодих дизайнерів Safe Fashion. Ідея світловідбивних тканин та акцентів стає магістральним напрямом власного бренду Anna Grove

Вересень 2020 рік — колекція «Lines of light», Ukrainian Fashion Week. 

Лютий 2021 рік —  друга колекція Anna Grove, Ukrainian Fashion Week No Season. 


А вчора ми писали про те, як бренд CHERESHNIVSKA та діджитал-студія FFFACE представили перше в Україні fashion-шоу з AR-декораціями під час Ukrainian Fashion Week No Season 2021.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...