Бренд CHERESHNIVSKA та діджитал-студія FFFACE представили перше в Україні fashion-шоу з AR-декораціями

7 лютого в межах Ukrainian Fashion Week No Season 2021 відбувся перший показ у доповненій реальності, який представив бренд CHERESHNIVSKA спільно з діджитал-студією FFFACE.ME.

Колекцію «Гіперболізовані структури» презентували у новому для України форматі fashion-шоу з об’ємними AR-декораціями, над якими працювала сет-дизайнерка Love Curly.

Оскільки у цьому сезоні Ukrainian Fashion Week повністю пройшов онлайн, глядачі змогли побачити трансляцію fashion-шоу на фоні симбіозу інтер’єру «Мистецького Арсеналу» та об’ємних цифрових декорацій, натхненних лукбуком бренду.

Організатори підкреслюють, що шоу закріпило потенціал digital-декорацій для демонстрації fashion-івентів, адже у 2021 AR-технології — не просто іміджевий хід, але й повноцінна альтернатива сценічному оформленню. Такі декорації знижують витрати матеріалів на їх виробництво, що повністю відповідає трендові на свідоме споживання.

«Оскільки зараз більшість показів відбувається без глядачів, питання створення декорацій переноситься в іншу площину. Зараз важливо, щоб було гарно не на майданчику, а в кадрі, який побачить глядач. Доповнена реальність круто розв’язує цю задачу, дозволяючи створювати атмосферу без витрат на фізичний продакшн і без кордонів для фантазії. Можна додавати літаючих роботів-акробатів, трибуни античного амфітеатру або навіть спалахи камер.
Для глядача все буде виглядати як живе, а бренд зможе уникнути додаткового фізичного виробництва, що прекрасно збігається з ідеєю про відповідальне споживання»
, — коментує Дмитро Корнілов, співзасновник та CEO діджитал-студії FFFACE.ME.

Бренд CHERESHNIVSKA та діджитал-студія FFFACE представили перше в Україні fashion-шоу з AR-декораціями
Бренд CHERESHNIVSKA та діджитал-студія FFFACE представили перше в Україні fashion-шоу з AR-декораціями

«Поняття стійкої колекції – це не лише про матеріали з яких вона виготовлена. Обдумуючи концепцію fashion-шоу в рамках Ukrainian Fashion Week, ми мали на меті зробити з одного боку показ видовищним, а з іншого – абсолютно sustainable (стійким). Ми шукали інноваційне рішення, яке б виконувало обидві задачі. Так народилася ідея декорацій, яку для нас змогли реалізувати BE SUSTAINABLE!, FFFACE.me та сет-дизайнерка Love Curly. Зазначимо також, що це справді видовищний і новий формат для України», — додає дизайнерка бренду CHERESHNIVSKA Анастасія Розова.

Колекція «Гіперболізовані структури» наголошує на різноманітності сенсорних відчуттів.

Натхненням для CHERESHNIVSKA стала творчість Пола Нягу (Paull Neagu), румунського художника, який сповідував сприйняття не стільки очима, як на дотик. Його роботи Розова побачила у лондонському Tate Museum. Це вже друга колекція бренду у концепті свідомого споживання. Матеріали — старі речі із секонд-хендів, стокові та вінтажні тканини.

Показ є частиною проєкту BE SUSTAINABLE!.

Джерело


Читайте також: Лондонський дизайнер створює в доповненій реальності зоопарк вимерлих тварин.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.