Компанія «Нова пошта» стала офіційним партнером Мистецького проєкту «Леся Українка: 150 імен» з нагоди відзначення 150-річчя від дня народження Лариси Косач-Квітки (Лесі Українки). Окрім підтримки створення експозиції, компанія планує підтримати створення інтерактивної вікторини у вигляді гри, яку розробляє агенція Postmen.
Ця гра дозволить кожному відвідувачу випробувати свої знання про життя та творчість Лесі Українки. Найкращі знавці отримають подарунки в поштоматах «Нової пошти», що будуть розміщені в Українському Домі.
Мистецький проєкт присвячений 150-річчю Лариси Косач-Квітки відкриє свої двері для відвідувачів 26 лютого і працюватиме до 8-го березня.
У зв’язку з великою увагою до проєкту, Міністерство культури та інформаційної політики запровадить попередню реєстрацію відвідувачів (тікетинг) на офіційному сайті 150imenlesi.org.
Нагадуємо, що на початку лютого Міністерство культури та інформаційної політики запустив сайт «Леся Українка: 150 імен» з нагоди 150-го року від Дня народження видатної поетеси.