Подорож до «VR Колайдеру». Онлайн-екскурсія Оксани Чепелик

12 грудня 2020 о 14:00 відбудеться онлайн-екскурсія Оксани Чепелик «VR Collider» на платформі Mozilla Hubs.

Дослідження імерсивних середовищ за темою міста і кордони відбувається за підтримки підтримки Програми Ґете-Інституту «Культура в русі: регіональний мобільний фонд в регіоні Східна Європа і Центральна Азія» і відштовхується від стратегій ZK/U — Центру мистецтва і урбаністики в Берліні, фокусом якого є «місто».

«VR Колайдер» — це архітектурна структура, яка складається з чотирьох платформ, що зависла як космічна стація на орбіті планети Земля, вловлюючи і декодуючи вібраціії нашого часу.

У «VR Колайдері» об’єднуються попередні стадії проєкту, а також міста:

  • Берлін, що до 1989 року був розділений Берлінським муром, зведеним за наказом державного керівництва СРСР від 13 серпня 1961 року;
  • Прип’ять, атомне місто, що 34 роки тому спорожніло і опинилося в Чорнобильській зоні;
  • Маріуполь;
  • Одеса та інші.

Всі віртуальні простори чотирьох платформ відтворюють певну хронологію та контексти, зануритись у які можна з будь-якої точки світу: просто з браузера комп’ютера, смартфона чи у VR-шоломі за посиланням. Обираєте собі аватара і мандруєте просторами проєкту. До зустрічі у просторі VR Колайдера!

«VR Колайдер» реалізовано за підтримки Українського культурного фонду і Sensorama Lab. Oнлайн-екскурсія на платформі Mozilla Hubs відбувається за організаційної підтримки Carbon Community.

Подорож до «VR Колайдеру». Унікальна Онлайн-екскурсія Оксани Чепелик

Досьє: Оксана Чепелик — художниця, режисерка, архітекторка, провідна фахівчиня Інституту проблем сучасного мистецтва України, авторка численних статей і монографії «Взаємодія архітектурних просторів, сучасного мистецтва і новітніх технологій». У 2007 вона заснувала Міжнародний фестиваль соціальної скульптури в Києві. Мисткиня ще з 90-х років позиціонує свою практику як соціально-критичну, працюючи з ідеями фемінізму, соціальної взаємодії, функціонування громадського простору, проблемами алгоритмічного суспільства, дигітальної тоталітарності, віртуального контролю, кіберпростору та еко-свідомості.


А ми нагадуємо, що 26 грудня відбудеться Ніч рекламожерів 2020. Вперше за 40 років шоу буде показано в форматі онлайн.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Nebo на культурній орбіті:

Nebo на культурній орбіті: знову про Netflix, хроніки Twitter та планета, яка має три сонця

Привіт, земляни! Святковий настрій потроху закінчується, чого не скажеш про новини і тренди. Доносимо коротко і по суті, аби не ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...