Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Український інститут разом із креативною компанією MOON Studio зняли віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова. Відео в форматі VR вперше показали на фестивалі «Українська ніч» у Відні.

Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Задача

Український інститут вирішив організувати на фестивалі у Відні спеціальну байк-станцію, щоб познайомити відвідувачів заходу із сучасною Україною через віртуальну реальність. Задачею MOON studio було зняти відео у форматі Bike Ride 360°.

Ідея

Віртуальна реальність забезпечує користувачеві повне занурення у дійсність. Такий досвід задіює найбільшу кількість органів чуття і залишається у пам’яті довше. Одягнувши VR-окуляри, австрійці та гості міста могли «проїхатися» містами України у форматі 360° та побачити найкрасивіші місця нашої країни.

Рішення

«В Україні такий формат зйомок застосували вперше. Спеціально для фільмування ми спроєктували шолом із кріпленнями для дев’яти камер, які розташовувалися по периметру. Самі ж кріплення друкували на 3D-принтері. Кріплення створювалися методом проб, помилок, доопрацювань і знову проб. Враховуючи той факт, що у нас відео у форматі 360 градусів, нам треба було зберегти рівномірне положення камер, щоб стики між зображеннями сходилися. Найскладніше було знімати у Львові, адже на центральних вулицях там переважно бруківка. Тому відео довелося додатково стабілізувати на постпродакшні, щоб зменшити трясіння під час перегляду», — розповідає Дмитро Андрєєв, засновник MOON studio.

Тепер такий віртуальний велосипедний тур доступний кожному власнику смартфона та VR-окулярів.


Цікаво, що до дня Києва на арт-об’єкті «Маяк Інновацій», створеному на базі 60-метрової заводської труби, UNIT.City разом із Idealsecrets, Rentmedia та Magic Innovations проведуть перформанс за допомогою світлового обладнання.

Читайте також: Віртуальний затор, або Як обдурити Google Карти за допомогою 99-ти смартфонів. Німецький митець вирішив перевірити, чи можна створити на Google Картах віртуальний затор. Для цього він навантажив невеликий ручний візок аж 99-ма смартфонами і вирушив у дорогу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Хто зі світових знаменитостей має вищу освіту (і на кого вони вчилися)?

Портал DegreeQuery проаналізував освіту 125 світових знаменитостей, серед яких були зірки Голлівуду, спортсмени, музиканти, моделі, письменники...

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день»

У 2010 році Рідлі Скотт та Кевін Макдональд створили за допомогою краудсорсингу документальний фільм, який показував один день життя на Землі.

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...