Оголошено переможців української кінопремії «Золота Дзиґа-2019»

19 квітня у столиці оголосили переможців української кінопремії «Золота Дзиґа-2019».

Цього року було подано 97 повнометражних і короткометражних стрічок. Змагалися за премію претенденти у 20 категоріях.

Найкращим фільмом кіноакадеміки визнали стрічку Сергія Лозниці «Донбас». Ця ж картина отримала дві «дзиги» в номінаціях «Найкращий сценарій» та «Найкраща режисерська робота».

«Премію глядацьких симпатій» завоював фільм «DZIDZIO перший раз» режисерів Михайла Хоми та Тараса Дроня.

Повний список переможців «Золотої Дзиґи-2019»

  • За внесок у розвиток українського кіно: Юрій Гармаш
  • Найкращий грим: Катерина Струкова за роботу у фільмі «Брама» (реж. Володимир Тихий)
  • Найкращий дизайн костюмів: Марія Керо за роботу у фільмі «Шляхетні волоцюги» (реж. Олександр Березань)
  • Найкращий звук: Сергій Степанський за роботу над стрічками «Дике поле»(реж. Ярослав Лодигін) та «DZIDZIO перший раз»
  • Найкращий монтаж: Іван Банніков за фільми «Позивний «Бандерас» (реж. Заза Буадзе), «Вона та війна» (реж. Марія Кондакова) та «Коли падають дерева» (реж. Марися Нікітюк)
  • Найкращий короткометражний ігровий фільм: «Mia Donna» Павла Острікова
  • Найкраща робота художника-постановника: Владлен Одуденко за роботу над фільмом «Дике поле»
  • Найкраща музика: Антон Байбаков за роботу над фільмом «Брама»
  • Найкраща чоловіча роль другого плану: Володимир Ямненко («Дике поле»)
  • Найкраща жіноча роль другого плану: Віталіна Біблів («Брама»)
  • Найкращий анімаційний фільм: робота режисера Фройда М. Вайзера «Мімікрія»
  • Найкраща ораторська робота: Сергій Михальчук («Дике поле»)
  • Найкраща пісня: «Моя мамонько рідненька» з фільму «Гірська жінка: на війні» (реж. Бенедикт Ерліґссон) у виконанні українського жіночого хору: Ірини Даниленко, Галини Гончаренко, Сусанни Карпенко.
  • Найкращий документальний фільм: «Міф» (реж. Леонід Кантер та Івана Ясній)
  • Найкраща чоловіча роль: Олег Москаленко («Дике поле»)
  • Найкраща жіноча роль: Ірма Вітовська («Брама»)

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...

Gif-анімація нагадує про первинний вигляд об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО

Студія Neomam відтворила первинний вигляд об’єктів Світової спадщини, які зараз лежать в руїнах і ризикують бути назавжди втраченими для людства.

Kyiv Art Fair Online

Kyiv Art Fair 2020 переходит в онлайн и объявляет участников

С 20 августа по 31 октября сотни работ современных украинских художников будут доступны на онлайн-платформе Kyiv Art Fair. Городской культурный ...

Нова реклама Nike на двох екранах показує, чому спорт не спинити

Реклама Nike на двох екранах була зроблена виключно з архівних матеріалів. Події на кожному з екранів, разом утворюють єдину цілісну сцену.

«Кишенькова країна» — експедиція з 3D-оцифрування культурної спадщини України

З 16 липня стартував проєкт «Кишенькова країна». Це 3D-оцифрування об’єктів матеріальної, культурної та архітектурної спадщини України за підтримки УКФ. Завершиться ...