Привіт, земляни! Nebo ideas agency всією командою починає працювати над своєю колонкою на платформі creativity.ua. Ми вирішили писати статті не тому, що в нас поменшало проєктів та з’явилося багато вільного часу. А тому, що ми хочемо ділитися з вами крутими новинами. Саме з цією метою, окрім дирижабля, повітряної кулі та світильників-хмар, ми повісили в офісі дошку культури. Наповнення її цікавим — не просто гра, а частина роботи, адже для створення трендів потрібно самому бути в тренді.
Бренди вже давно звикли до цього, тому залишаються у контексті подій 24/7 та реагують на них non-stop. Які новини ми обрали на дошку культури цього місяця, читайте нижче. Полетіли!
Nebo топить за фемінізм
Найобговорюванішою темою в офісі, як і у світі, став фемінізм. У лютому 2020 року суд присяжних Нью-Йорка визнав кінопродюсера Гарві Вайнштейна винним у двох із п’яти випадків сексуального насильства. За першим епізодом йому загрожує до 25 років ув’язнення, за другим — до чотирьох. У результаті 11 березня Вайнштейна приговорили до 23-х років позбавлення волі.
«Не всі чоловіки такі, як пан Вайнштейн», — натякає рекламний ролик компанії Gillette, творці якого ситуативно відреагували на такого роду події та продемонстрували інший бік справжніх чоловіків.
Для того, щоб такі судові тяганини більше не повторювалися, у Голлівуді з’явилася нова професія — координатор еротичних сцен.
Жінки ж продовжують виступати за свої права. Так, наприклад, Наталі Портман прийшла на церемонію «Оскар» в накидці з іменами жінок-режисерок, яких не внесли до списку номінантів у категорії «Найкращий режисер», а Синтія Ніксон знялася в ролику проти дискримінації жінок для журналу Girls Girls Girls Magazine.
Тема свободи жінки залишається однією з провідних у маркетингу 2020 року.
Коронавірус… Але життя продовжується
Темою №1 у світі залишається коронавірус. Щодня інформаціний потік забитий безліччю новин, переважно негативних. Ми вважаємо, якою б складною не була тема, потрібно зберігати позитивне мислення, тому й шукаємо новини саме в такому ключі.
Ось одна з них: унікальна весільна церемонія відбулася в Сингапурі. Молодята не змогли приїхати на власне весілля через те, що перебували на карантині, тому були вимушені спілкуватися з гостями через телеміст.
Першою торговою маркою, що постраждала від коронавірусу, стала Corona extra, продукцію якої відмовилися купувати 38% споживачів у США.
Жетони сидять на валізах
Їдемо далі, при чому в прямому сенсі цього слова. Компанії Uber дали зелене світло для тестування автономних транспортних засобів на каліфорнійських дорогах у реальному часі. Для киян розробники тієї ж компанії представили новий окремий додаток Uber Shuttle, в якому можна зручніше обирати доступні маршрути та бронювати місця. Можливо, такий маркетинг компанії Uber зможе перемогти жовтенькі «Богдани»!
Конкуренти Uber з компанії Bolt розширили географію сервісу з перевезення тварин — тепер послуга доступна ще в трьох українських містах, а саме: у Львові, Одесі та Харкові.
Той, хто не любить їздити на шатлах чи таксі, може, як і раніше, користуватися київським метрополітеном, бо це зручний та швидкий вид транспорту. Щоденна оплата поїздки в ньому стає зручнішою, позаяк Kyiv Smart Card поступово витісняє жетони, які остаточно мають стати історією вже в квітні цього року.
Мистецтво дивиться в небо
У питанні доцільності вилучення жетонів з київського метро пасажири розділилися на два табори: одні кажуть, що в 21 столітті вони вже не потрібні, інші вважають, що для разової поїздки в метрополітені зручнішого способу оплати ще не вигадали. Ця тема настільки актуальна, що не обійшла стороною навіть маленьких мешканців підземки.
Файт мишей зняв британський фотограф Сем Роулі на станції метрополітену, щоправда лондонського. Ця робота взяла приз глядацьких симпатій за найкраще фото дикої природи у конкурсі, що проводить Лондонський музей природознавства.
Українські фотографи не пасуть задніх: серія робіт «На Рожевій планеті» одесита Євгена Самученка увійшла в shortlist конкурсу фотографії Sony World Photo Awards.
Ще один міжнародний конкурс — ще один успіх. Труба-маяк на території колишнього київського мотозаводу стала переможцем міжнародного конкурсу LIT Lighting Design Awards у номінації Light Art Project.
А якщо добре прислухатися, то можна почути, як радіють представники творчих професій. Усе тому, що 1 лютого 2020 року в Україні запустили маркетплейс сучасного мистецтва Codeky.Art, де українські скульптори, фотографи, художники та інші митці зможуть продавати свої роботи і рекламувати послуги.
Надихатися культурним надбанням як минулого, так і сьогодення, є обов’язком кожного креатора, стратега, маркетинг-директора, копірайтера та інших.
Постійна рубрика «Nebo і Небо»
Nebo ideas agency постійно слідкує за тим, що відбувається в небі. За останні тижні в цій сфері теж відбулися цікаві події. Зокрема, астронавтка провела на МКС майже рік і встановила рекорд серед жінок, які перебували у космосі, а Дональд Трамп заявив, що США повинні першими встановити прапор на Марсі. Повністю підтримуємо Трампа в колонізації червоної планети, але так само повністю не підтримуємо в колонізації Білого дому ще на 4 роки.
Арнольд Метью колись сказав: «Культура — це дізнаватися про найкраще, що було сказано й вигадано у світі». Ми дослухалися до його поради, тому й ведемо дошку культури. Читайте нашу колонку та залишайтесь завжди на зв’язку з трендами. Зустрінемося зовсім скоро!
Можливо, вас зацікавить перелік публічних заходів у сфері маркетингу відмінили через розповсюдження коронавірусу. Або перелік брендів, чия реклама в умовах пандемії виявилась нетактовною. А команда стокгольмської агенції Volontaire ділиться власним досвідом дистанційної роботи (а їм є, що розповісти, адже вони працюють без офісу з 2018 року!).