Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма проєктами за підтримки УКФ.

Експедиція у пошуках свідків разом з Ukrainer: «Голодомор: мозаїка історії»

Holodomor 1 - Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Команда музею разом із Ukrainer вирушила в експедицію до восьми областей України, щоб знайти останніх свідків Голодомору. Ми запишемо невідомі історії про геноцид українців на відео, а також зафіксуємо місця масового поховання. Цей проєкт дозволить іноземцям дізнатися про один із найбільших злочинів ХХ століття. Також він сприятиме визнанню Голодомору геноцидом за кордоном. Експедиції – чи не останній шанс комплексно дослідити історію через спілкування зі свідками, яких майже не залишилося, та оцифрування їхніх історій.

Мобільний додаток про історію Києва під час Голодомору: «Track Holodomor History»

Holodomor 2 - Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Мобільний додаток Track Holodomor History покаже сучасну столицю України через рідкісні старовинні фото будинків, відеохроніку життя Києва 30-х, історії очевидців, раніше не оцифровані документи, дослідження істориків та краєзнавців. Київ сотнями голосів розповість власну історію Голодомору. 77 локацій сучасного міста, які будуть супроводжуватися пояснювальними статтями, складуть картину Києва 1932-33 років. Історії ближчі, ніж за рогом, — вони уже в твоєму телефоні.

Освітня програма та адаптація екскурсії для незрячих: «Дотик на пам’ять»

Holodomor 3 - Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Незрячі відвідувачі нашого музею вперше зможуть «побачити» архівні фото, зроблені у 1932-33 роках, прослухати унікальні свідчення очевидців Голодомору, ознайомитись із архівними документами та дослідити територію музею. Разом із ГО «Культурні географії» та тифлопедагогинею Ольгою Свєт музейники оволодіють навичками роботи з людьми з порушеннями зору. Одним із результатів програми стане перше інклюзивне доповнення до експозиції Музею Голодомору.

Адаптація сайту: «Доступний сайт — доступний музей»

Holodomor 4 - Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Знайомство з музеєм починається з його вебсайту. Тому ще одним проєктом з інклюзії, який втілює Музей Голодомору за підтримки Українського культурного фонду, є адаптація офіційного сайту музею відповідно до міжнародних стандартів вебдоступності. Кожен охочий, в тому числі люди з інвалідністю та літні люди, матимуть комфортний доступ до інформації про музей, його тему, а також освітні заходи. До роботи над проєктом залучена команда ІТ-тестувальників з інвалідністю Inclusive IT, які є фахівцями з вебдоступності.

Музей Голодомору є єдиним у світі музеєм, який розповідає про геноцид українців. Ми навчаємо протистояти ненависті та порушенню прав людини, застерігаємо суспільство від повторення вчинення злочину геноциду шляхом накопичення і поширення знань про Голодомор. Завдяки створенню 4 іноваційних проєктів історія Голодомору стане доступнішою через різні форми взаємодії, що допоможе комплексно та всеохоплююче комунікувати із зацікавленою аудиторією.


В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. Цей проєкт запустила організація INSCIENCE, яка популяризує науку та поєднує її з бізнесом.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon завершено

Статистика KYIV MEDIA WEEK Global Marathon: 10-й ювілейний міжнародний медіафорум зібрав майже 3000 учасників із 52 країн світу! 14 вересня ...