«Кишенькова країна» — експедиція з 3D-оцифрування культурної спадщини України

З 16 липня стартував проєкт «Кишенькова країна». Це 3D-оцифрування об’єктів матеріальної, культурної та архітектурної спадщини України за підтримки УКФ. Завершиться експедиція 27 вересня презентацією додатку Pocket City AR з усіма відсканованими пам’ятками у Всесвітній день туризму. 

Під час експедиції команда SKEIRON охопить усі 24 регіони та АР Крим великої країни зі Сходу на Захід і з Півночі на Південь і оцифрує 40 об’єктів архітектурної спадщини. Крим та Донбас — це Україна, тому, аби створити цілісну інтерактивну карту знакових пам’яток України, буде розроблена модель Ластівчиного гнізда (Ялта) та Донецького аеропорту за допомогою фото та відео з мережі. Усі оцифровані об’єкти будуть доступні у форматі 3D-моделей та доповненої реальності на IOS та Android в додатку «Pocket City AR» з аудіогідом української та англійською мовами. 

Кишенькова країна — експедиція з 3D-оцифрування культурної спадщини України

Щороку кількість архітектурних пам’яток в Україні зменшується. Не існує єдиного повного реєстру пам’яток культурної спадщини, тому важко сказати, який відсоток з них використовується в туризмі. 3D-сканування дозволить зафіксувати теперішній стан пам’яток, а використання AR-технологій розробити сувенірну продукцію. Таким чином популяризуватимуть українську архітектурну спадщину в межах країни і за кордоном.

Кишенькова країна — експедиція з 3D-оцифрування культурної спадщини України

«Наша мета зробити оцифрування архітектурних пам’яток України масовим та доступним. У рамках проєкту хочемо привернути увагу до руйнування пам’яток архітектури у різних регіонах та запустити масштабну кампанію з оцифрування, щоб зафіксувати теперішній стан і популяризувати об’єкти спадщини для розвитку локального туризму. Реалізуючи проєкт “Кишенькове місто” у Львові, ми загорілися амбітним планом — масштабувати проєкт по Україні і зробити експедицію з оцифрування, залучити інші великі міста багаті на історичну спадщину: Київ, Харків, Одесу, Дніпро та багато інших міст та селищ великої країни», — говорить команда SKEIRON.

Кишенькова країна — експедиція з 3D-оцифрування культурної спадщини України

Внутрішній туризм тільки починає розвиватись, інфраструктура та транспортна система — недосконала. Та важливо спонукати мешканців відкривати свої та сусідні області, тому що в кожному регіоні є історичні пам’ятки. А оцифрування архітектурних об’єктів різних регіонів підсилить розвиток гіперлокального туризму серед українців. Тому проєкт «Кишенькова країна», який популяризує архітектурні пам’ятки України та зберігає їх для майбутніх поколінь, створить та популяризує нові туристичні дестинації.

Кишенькова країна — експедиція з 3D-оцифрування культурної спадщини України

Вперше для промоції пам’яток архітектури як туристичних об’єктів на національному рівні буде створено безкоштовний додаток Pocket City AR. Аплікація для прихильників інтелектуального та інтерактивного туризму і несподіваних відкриттів культурної спадщини. Саме тут будуть зібрані оцифровані об’єкти та інформація про їх унікальність. Охочі зможуть віртуально прогулятися туристичними візитівками та знаковими місцями областей України у форматі доповненої реальності.

Компанія SKEIRON заснована 2016 року для збереження, популяризації та актуалізації об’єктів архітектурної спадщини України. За декілька років команда реалізувала низку проєктів «Кишенькове місто: Львів», «Кишенькове місто: Чортків», Соціальні проєкти «Відчуй Україну на дотик: Львів» для того, щоб незрячі діти могли руками побачити архітектуру навколо них, долучились до порятунку і відсканували Тартаківський палац на Львівщині в проєкті «Тартаків & Тартак».


А нещодавно вийшов новий путівник «Замки та Палаци України» від команди Made in Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...