Вперше в історії України креативна агенція створила мультсеріал

Креативна агенція Green Penguin у співпраці з Українським культурним фондом створила мультсеріал «Книга-мандрівка. Україна».

За 2019-2020 роки загалом команда Green Penguin створила 5 сезонів мультсеріалу. Над проєктом працювала команда з понад 100 людей.

Знайомимо вас з кейсом сезону про Київську Русь мультсеріалу. Аби героїчний цикл «Київська Русь» зробити справжньою грою престолів, агенція запросила для роботи над новим сезоном українського письменника-фантаста, сценариста Володимира Арєнєва. Перед командою стояло цікаве та непросте завдання — створити потужну середньовічну сагу «Київська Русь», але вписати її у 3-4-хвилинний хронометраж.

«Книга-мандрівка. Україна». Вперше в історії України креативна агенція створила мультсеріал

В озвучці мультів взяли участь відомі українці — Дмитро Ступка, Олена Кравець, Марія Єфросиніна, а також український відеоблогер Ігор Пустовіт та блогери-діти — Матвій Котофій та Вадим Поляк.

За посиланням — низка історично-концентрованих серій про надзвичайних постатей нашої країни, які відчайдушно змінювали хід історії.

Про проєкт:

«Книга-мандрівка. Україна» — перший український мультсеріал, заснований на реальних подіях і нереальних пригодах.

Чому «книга»? Бо серіал створено на основі бестселера «Книга-мандрівка. Україна». А тепер його персонажі, історії та відкриття оживають в українському Youtube.

Героями й героїнями мультсеріалу є всесвітньо відомі українці й українки, пам’ятки та події, — на жаль, не завжди добре знані земляками.

Креативна агенція Green Penguin створила мультсеріал «Книга-мандрівка. Україна» у співпраці з Українським культурним фондом.

Читайте новини проєкту на Facebook та в Instagram.


Читайте також: у липні вийшов новий путівник «Замки та Палаци України» від команди Made in Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Effie Awards Ukraine

Оголошення фіналістів Effie Awards Ukraine 2020

Премія Effie Awards Ukraine 2020 анонсує фіналістів – найбільш ефективні кампанії України в області маркетингових комунікацій. У фінал пройшло 139 ...

Eurobest

Eurobest оприлюднив шорт-листи в категоріях

Європейський фестиваль креативності Eurobest оприлюднив роботи, які увійшли в шорт-листи за визначеними категоріями. Українські роботи ввійшли в шорт-листи в двох ...

Бренд Opel презентує новий фірмовий стиль

Бренд Opel здобув новий вигляд. Філігранно накреслена фірмова емблема, новий шрифт і яскраво-жовтий колір демонструють інноваційний потенціал Бренду. Мета іміджевого ...

Depositphotos Music: міжнародний фотобанк запускає новий контент-розділ

Depositphotos – міжнародний фотобанк з бібліотекою із понад 180 мільйонів файлів – анонсував запуск нового розділу контенту. Тепер на платформі ...

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ) закликає закриватися маскою, а не в собі

Соціальна кампанія Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ), розроблена агенцією social impact комунікацій plusone, закликає задуматись про своє ...

Про те, де ми є. Команда «Проєкту Р.І.Д.» розповіла, як покращувати українську з бажанням і без нудьги

Проєкт «Р.І.Д.» написаний українцями для українців та всіх тих, хто хоче глибше зрозуміти історію, культуру, мову, етнологію Батьківщини. Це поєднання гри, ...