Галерея у запорізькій квартирі, Берталон-сажотрус з Мукачева, експериментальна майстерня у гаражі, Хор одиноких сердець чи урбаніст-бандурист із Харкова – історії про людей та проєкти, які по-своєму творять культуру в різних куточках країни, зібрані на новому інтерактивному сайті uculture.in.ua. Лендінг запустив Український культурний фонд разом з комунікаційною агенцією plusone в рамках кампанії «Культура зближує», яка реалізується за підтримки проєкту «Зміцнення Громадської Довіри», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID.

Сайт-мандрівку створено у колажній стилістиці. Такий стиль обрали, щоб привернути увагу глядача, заінтригувати його. Адже за кожним об’єктом ховається історія, а кожен клік – це можливість дізнатися більше про українську культуру в її різних проявах. Комусь це допоможе надихнутись на похід з друзями чи родиною до музею чи театру, а хтось може впізнати у героях своїх знайомих! Чи знайти можливість для реалізації власного культурного проєкту. Адже культура – у кожному з нас, і це те, що нас зближує.

Кампанія «Культура зближує» стартувала на початку грудня з промовідео у трьох українських містах – Харкові, Запоріжжі та Мукачеві. Мета кампанії – не лише промотувати культурне дозвілля, а й розкрити саме поняття «культура» як близьке кожній людині, як свідчення національної ідентичності та єдності українців.

Нагадаємо: Кампанія «Культура зближує» провадится в рамках  програми креативної колаборації «Культура зближує. Культура об’єднує. Культура збагачує», яка розроблена Українським культурним фондом спільно з офіційним Представництвом Cannes Lions в Україні та Асоціацією Креативних Індустрій України (CIAU). Мета платформи — зацікавити широку аудиторію у власному культурному розвитку та сприяти формуванню сучасної української культури.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

Британському режисеру вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи на дійсно химерний кліп.

дума про людей - ашот арушанов

Дума про засновника мотофестивалю «Тарасова Гора»

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

Креативна еволюція музеїв: від «храмів муз» до простору співтворчості

Замість передмови: вже скоро (віримо!) настане час, коли двері музеїв знову відкриються для нас. І ми знову повернемося до вічних ...

Що читати промовцям: книжкові рекомендації від менеджерки з комунікацій Arricano Олени Обухівської

Зазвичай ми просимо представників креативних індустрій розповісти про книжки, які на них вплинули чи надихнули. Але цього разу трохи відходимо ...

Книжковий Арсенал та Одеський кінофестиваль шукають книжки для екранізацій

В українських книг стане ще більше шансів бути екранізованими! Цьому сприятиме нова ініціатива, яку запустили фестиваль Книжковий Арсенал та Одеський ...

Золота жила ненависті: «Кішки», Peloton та все те, що ми любимо лаяти

Мюзикл «Кішки» був просто приречений на сумнівну славу у сучасній поп-культурі, щойно з’явився його перший трейлер у всьому блиску «моторошної долини».