Інтерактивний сайт-подорож культурними проєктами від УКФ та plusone

Галерея у запорізькій квартирі, Берталон-сажотрус з Мукачева, експериментальна майстерня у гаражі, Хор одиноких сердець чи урбаніст-бандурист із Харкова – історії про людей та проєкти, які по-своєму творять культуру в різних куточках країни, зібрані на новому інтерактивному сайті uculture.in.ua. Лендінг запустив Український культурний фонд разом з комунікаційною агенцією plusone в рамках кампанії «Культура зближує», яка реалізується за підтримки проєкту «Зміцнення Громадської Довіри», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID.

Сайт-мандрівку створено у колажній стилістиці. Такий стиль обрали, щоб привернути увагу глядача, заінтригувати його. Адже за кожним об’єктом ховається історія, а кожен клік – це можливість дізнатися більше про українську культуру в її різних проявах. Комусь це допоможе надихнутись на похід з друзями чи родиною до музею чи театру, а хтось може впізнати у героях своїх знайомих! Чи знайти можливість для реалізації власного культурного проєкту. Адже культура – у кожному з нас, і це те, що нас зближує.

Кампанія «Культура зближує» стартувала на початку грудня з промовідео у трьох українських містах – Харкові, Запоріжжі та Мукачеві. Мета кампанії – не лише промотувати культурне дозвілля, а й розкрити саме поняття «культура» як близьке кожній людині, як свідчення національної ідентичності та єдності українців.

Нагадаємо: Кампанія «Культура зближує» провадится в рамках  програми креативної колаборації «Культура зближує. Культура об’єднує. Культура збагачує», яка розроблена Українським культурним фондом спільно з офіційним Представництвом Cannes Lions в Україні та Асоціацією Креативних Індустрій України (CIAU). Мета платформи — зацікавити широку аудиторію у власному культурному розвитку та сприяти формуванню сучасної української культури.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...