Instagram ограничит доступ к рекламе пластических операций и средств для похудения

Платформа Instagram ограничит доступ к постам, которые прямо или косвенно рекламируют средства для похудения, липосакцию и пластические операции. Теперь они будут скрыты от юных, впечатлительных умов, то есть тех, кому еще не исполнилось 18. В первую очередь это, конечно, затронет маркетинг лидеров мнений.

Некоторые такие посты о «чудодейственных средствах» будут и вовсе удалены. Заблокированными для несовершеннолетних окажутся те посты, которые просто содержат в себе призывы купить или называют цену. Однако если они вдобавок полны голословных уверений и неправдоподобных восхвалений товара, их удалят.

Такая реклама, собственно, никогда и не была разрешена на Instagram. Но в последнее время поднялась целая волна инфлюенсеров и знаменитостей, которые продвигают у себя подобную продукцию. Так что меры пришлось ужесточить.

Эта же политика будет введена и на Facebook. А побудило компанию к этому шагу осознание того, что соцсети часто оказывают давление на пользователей, вынуждая их подгонять свою внешность и поведение под навязанные извне стандарты.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...