Гіпермаркет культури: платформа для діджиталізації культурних інституцій

Агенція Port.agency запускає «Гіпермаркет культури» — мультифункціональну онлайн-платформу, де інституції та креативні підприємці зможуть розмістити свої послуги або події.

Карантинні обмеження змусили культурний сектор переосмислити звичні формати роботи та канали просування. «Гіпермаркет культури» має на меті допомогти культурі адаптуватися до нових реалій, де керує діджитал.

Катя Тейлор

Наразі організатори збирають заявки від інституцій, які хотіли б розмістити свої пропозиції. Ви можете представляти музей, театр, бібліотеку, музичний гурт, громадську організацію чи будь-яку іншу ініціативу. Ви навіть можете об’єднатися з іншою інституцією та створити подію на одного або сотню глядачів.

Головне — унікальна пропозиція, яка змусить по-іншому поглянути на культуру. Фактично, це можуть бути індивідуальні заняття з кераміки, вокалу, майстер-класи, нічні екскурсії, лекції-дискусії тощо. Події можуть бути як в онлайні, так і в офлайні. Ми не обмежуємо інституції і шукаємо цікаві формати, які б відгукнулися широкій аудиторії, а вона й собі включилася до розвитку української культури.

Команда Port.agency

Запуск платформи з повним функціоналом очікується наприкінці грудня. Тоді користувачі зможуть самі керувати своїми пропозиціями, а до лютого отримуватимуть безкоштовне промо.

Поки залишити свої пропозиції можна, заповнивши гугл-форму

Проєкт створено та розроблено за підтримки Європейського Союзу за програмою Дім Європи. 

Гіпермаркет культури

Джерело

Фото в заголовку: Markus Spiske / Unsplash


Читайте також:

Європейські можливості для українського кіно: від розробки ідеї до дистрибуції — найцінніші інсайти і відповіді на запитання:

  • які є можливості для розробки фільму та де їх шукати?
  • чи можна доопрацювати ідею фільму та сценарій?
  • що таке копродукція і чи потрібна вона вашому проєкту?
  • яким чином продавати права на свій контент?
  • яку підтримку можуть отримати українські стрічки від європейського фонду Eurimages? 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...