Агенція Port.agency запускає «Гіпермаркет культури» — мультифункціональну онлайн-платформу, де інституції та креативні підприємці зможуть розмістити свої послуги або події.
Карантинні обмеження змусили культурний сектор переосмислити звичні формати роботи та канали просування. «Гіпермаркет культури» має на меті допомогти культурі адаптуватися до нових реалій, де керує діджитал.
Катя Тейлор
Наразі організатори збирають заявки від інституцій, які хотіли б розмістити свої пропозиції. Ви можете представляти музей, театр, бібліотеку, музичний гурт, громадську організацію чи будь-яку іншу ініціативу. Ви навіть можете об’єднатися з іншою інституцією та створити подію на одного або сотню глядачів.
Головне — унікальна пропозиція, яка змусить по-іншому поглянути на культуру. Фактично, це можуть бути індивідуальні заняття з кераміки, вокалу, майстер-класи, нічні екскурсії, лекції-дискусії тощо. Події можуть бути як в онлайні, так і в офлайні. Ми не обмежуємо інституції і шукаємо цікаві формати, які б відгукнулися широкій аудиторії, а вона й собі включилася до розвитку української культури.
Команда Port.agency
Запуск платформи з повним функціоналом очікується наприкінці грудня. Тоді користувачі зможуть самі керувати своїми пропозиціями, а до лютого отримуватимуть безкоштовне промо.
Поки залишити свої пропозиції можна, заповнивши гугл-форму.
Проєкт створено та розроблено за підтримки Європейського Союзу за програмою Дім Європи.
Фото в заголовку: Markus Spiske / Unsplash
Читайте також:
Європейські можливості для українського кіно: від розробки ідеї до дистрибуції — найцінніші інсайти і відповіді на запитання:
- які є можливості для розробки фільму та де їх шукати?
- чи можна доопрацювати ідею фільму та сценарій?
- що таке копродукція і чи потрібна вона вашому проєкту?
- яким чином продавати права на свій контент?
- яку підтримку можуть отримати українські стрічки від європейського фонду Eurimages?