Фільми до 30-річчя Незалежності України. Марафон-опитування

На порталі Державного агентства України з питань кіно триває опитування «Марафон фільмів до 30-річчя Незалежності України».

Зареєстрованим учасникам пропонується визначити, які українські фільми вони хотіли би побачити на великих екранах у тридцятий День народження нашої країни.

Опитування проводиться в трьох категоріях: фільми для широкої глядацької аудиторії, авторські фільми та документальні фільми. В межах однієї категорії кожен учасник може обрати до трьох варіантів відповіді чи додати свій варіант.

На даний час лідерами опитування є:

В категорії «Фільми для широкої глядацької аудиторії»:

  1. «Мої думки тихі» — 12% опитаних
  2. «Кіборги» — 10% опитаних

В категорії «Авторські фільми»:

  1. «Атлантида» — 17%
  2. «Плем’я» — 16%
  3. «Додому» — 13%

В категорії «Документальні фільми»:

  1. «Земля блакитна, ніби апельсин» — 17%
  2. «Співає Івано-Франківськтеплокомуненерго» — 14%
  3. «Міф» — 11%

Опитування триватиме до кінця липня. Вибрані глядачами фільми вийдуть на екрани кінотеатрів у серпні, до 30-ї річниці Незалежності України.

Взяти участь в опитуванні і обрати фільми до 30-річчя Незалежності України можна тут.

Фото у прев’ю: unsplash.com


А ми нагадуємо, що у зв’язку з впровадженням локдауну в Києві 18 Docudays UA відбудеться онлайн з 26 березня до 4 квітня. Більше подробиць читайте за цим посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

«Нас надихнула відсутність очевидного в київському просторі». Засновниці проєкту «Читати Київ» – про народження ідеї та шляхи її втілення

Одним з лауреатів, які вибороли нещодавно Премію Українського Культурного Фонду став проєкт «Читати Київ». Особливістю цього проєкту, його двигуном стала ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...