Для київського «Шоколадного будинку» розробили 3D-тур

Inside Production розробила 3D-тур для Мистецького центру «Шоколадний будинок». Раніше компанія створила аналогічні віртуальні тури для Музею імені Богдана та Варвари Ханенків та Галереї Євгенії Гапчинської.

Віртуальна мандрівка по «Шоколадному будинку» супроводжується детальними описами історичних інтер’єрів маєтку. Кожен користувач може додавати будь-яку інформацію в 3D тур по заклад через теги.

Протестувати тур можна в трьох режимах: самостійно пройти по музею, подивитися слайд-шоу і модель в форматі 3D.

МЦ «Шоколадний будинок» позиціонує себе як філія Національного музею «Київська картинна галерея». У закладі влаштовують постійно екскурсії, лекції, майстер-класи, а також художні виставки, театральні вистави, концерти, кінопокази.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вийшов тизер до мультфільму в стилі стоп-моушн анімації «Муніме»

«Муніме» — це історія в стилі стоп-моушн анімації про фантазійну подорож хлопчика Муніме і дитяче вміння сприймати реальність казково, яку ...

Музей Михаила Булгакова презентовал новый дизайн-код и сайт

13 сентября на Андреевском спуске в рамках ежегодного фестиваля «Булгаков-FEST» прошла презентация нового сайта и дизайн-кода Музея Михаила Булгакова. Инициатором ...

Андріївський узвіз запрошує на святкування Дня народження

Традиційно на початку вересня вулиця-символ Києва, Андріївський узвіз, святкує свій День народження! 12 вересня кияни та гості міста запрошуються долучитися ...

Режиссер Владимир Лерт о насмотренности, краудфандинге и новом проекте «Bitcoin Movie»

Режиссер Владимир Лерт родился в Латвии, а в конце девяностых иммигрировал в США. Там он окончил университет в Санта Барбаре ...

Агенція Wieden+Kennedy створила гру-файтинг, перенісши в неї всіх своїх співробітників

Агенція Wieden+Kennedy створила гру-файтинг зі співробітниками замість персонажів, щоб продемонструвати свій бойовий дух та корпоративну культуру.

Новий вимір онлайн-концертів. Як платформа hover.link змінить українську івент-індустрію

Пандемія COVID-19 створила нову реальність з підпільними вечірками та регулярними прямими ефірами зірок в Instagram. Українській івент-індустрії доводиться трансформуватись на ...