BUD, Katacult і Banda випустили «Книгу легендарних вечірок України»

Бренд BUD компанії AB InBev Efes Україна, музичне видання Katacult і креативне агентство Banda підготували і випустили «Книгу легендарних вечірок України». У ній зібрані історії зародження, формування та розвитку клубного руху в Україні, а також описані найважливіші вечірки 1990-2019 років. Останній розділ книги був дописаний на вечірці BUD X Next Chapter під улюблену музику від Kirpich Soundsystem, Kiritchenko, Noizar та інших легендарних клубних артистів.

BUD, Katacult і Banda випустили «Книгу легендарних вечірок України»

Мета видання

«Ми переконані, що дуже важливо знати історію сфери, до якої ти причетний. У момент, коли з’явилася ідея створити книгу, в якій вмістяться 29 років клубного життя нашої країни, ми зрозуміли, що зобов’язані реалізувати цей проєкт. Це одночасно і підручник з історії найкращих вечірок України, і своєрідний випускний альбом юності українського рейву. Дуже важливо, що ця книга виходить саме зараз, коли весь світ, у тому числі світ клубних вечірок, завмер на паузі. В української музичної культури прекрасна історія і, незважаючи на вимушене тимчасове затишшя, ми знаємо, що далі буде і це продовження буде гідним нової книги», — коментує Анна Руденко, маркетинг-директорка AB InBev Efes Україна.

Що за палітурками?

У «Книзі легендарних вечірок України» також можна знайти старі афіші та флаєри, фотографії та історії учасників українських рейвів. Вони стали основою клубної культури України, яка переживає зараз свій розквіт.

«При створенні книги ми шукали і збирали архівні фото, старі афіші та яскраві історії очевидців зародження і розвитку українського рейву. Книга ілюструє життя клубної молоді в різні періоди історії незалежної України, доводячи, що любов до музики й атмосфери вечірок залишається незмінним атрибутом молодих людей ось уже кількох поколінь», — зазначають у Katacult.

Книга поділена на декілька розділів. У них описані значущі події у клубному житті України:

  • зародження українського рейву (1990-1999 рр.),
  • період трансформації клубного руху (2000-2009 рр.) і його розквіт (2010-2019 рр.).

Кожна глава розповідає про атмосферу та особливості вечірок у різних містах України — від Києва, Одеси і Харкова до Тернополя та Луганська.

BUD, Katacult і Banda випустили «Книгу легендарних вечірок України»

Для історії, для нащадків

«Минув майже рік відтоді, як з’явилася ідея зробити цю книгу. І ось нарешті вона побачила світ. Ця книга важлива для сучасників, оскільки вона досліджує значний прошарок української культури, про який майже не писали в твердих палітурках. А тепер матеріали про знакові українські вечірки зібрані в одному виданні, яке можна знайти навіть у міській бібліотеці», — говорить Banda.

«Книга легендарних вечірок України» буде доступна в книжкових закладах та бібліотеках. На її сторінках зібрано важливі моменти клубного руху. Книга допоможе справжнім рейверам зануритися в приємні спогади, а всім іншим — дізнатися більше про те, що відбувається в українських клубах і як вони впливають на формування культури України в цілому.

Скачати «Книгу легендарних вечірок України» BUD X Next Chapter можна за посиланням.


А нещодавно вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.