Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Телекомунікаційна компанія Telstra та Австралійський балет запустили в соціальних медіа свою нову кампанію, організовану агенцією R/GA, створивши шість мікробалетів. Такий балет був спеціально задуманий та виконаний для перегляду на смартфоні. Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020. Відповідно, кампанія закликає глядачів подивитися балет та обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

Минулого року танцівники балету, як і мільйони жителів Мельбурну, мусили сидіти вдома на карантині. Тому, звівши до мінімуму площу сцени, але розширивши розуміння того, що таке балет, кожен виконавець отримав для практики мініатюрний танцювальний майданчик два на чотири метри. Таке вимушене обмеження і стало поштовхом до розвитку креативної концепції: крихітна сцена для крихітних екранів.

Telstra Ballet Dancer Awards–2020 в умовах карантину

За словами Дженелль Шарпл, директорки Telstra з питань спонсорства: «Ми у захваті від такого оригінального підходу, який цього року обрали Австралійський балет та R/GA, збудувавши найменші сцени, щоб досягти найбільшої аудиторії. Для непростого року, що минув, ідея видається дуже доречною».

А Кірен Антілль, старший креативний директор R/GA в Австралії, так прокоментував проєкт: «Кожен елемент цієї кампанії оптимізований для соціальних медіа: від індивідуально оформлених танцмайданчиків до вигадливих вертикальних декорацій, розрахованих на екрани смартфонів із пропорціями 9:16. Для акаунтів в соцмережах кожного з виконавців було підготовано закулісний контент, щоб, скориставшись відвертою природою соціальних медіа, дати глядачам зазирнути у процес підготовки виступу. Вони отримали можливість побачити, як танцівники готуються і чим важливий кожен елемент такої підготовки. Тобто аудиторія дізнається, як виглядає танець, перш ніж його відполірують до блиску, і у новий спосіб знайомиться з Австралійським балетом. Ми також вдосконалили голосування текстовими повідомленнями, передаючи учасникам голосування вдячний уклін від обраного ними номінанта».

Вікторія Курро, виконавча директорка R/GA Australia, додала: «У час, коли індустрія розваг зазнала сильного удару і навіть відвідування театру стикається з численними обмеженнями, ми вирішили створити балет для перегляду на смартфоні, завдяки чому кожен має прямо на долоні вид на сцену із першого ряду».

Голосування триватиме до 21 березня, а переможців 6 квітня оголосять зі сцени Сіднейського оперного театру.

Проголосувати за учасників конкурсу Telstra Ballet Dancer Awards–2020 можна ось тут: telstra.com/ballet.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.