Агентство 42: Що нового чекати від Leopolis Jazz 2019

В останні вихідні червня у Львові відбудеться 9-й Leopolis Jazz Fest, який об’єднає поціновувачів джаз-культури з усього світу. Яких нововведень очікувати в цьому році, розповів Тимур Мазур, співзасновник Агентства 42, незмінного івент-партнера фестивалю.

Тимуре, Агентство 42 вже дев’ять років поспіль є постійним івент-партнером Фестивалю. З чого все почалося?

У 2011 році до 42 звернулась виконавча директорка фестивалю Наталя Горбачевська й озвучила доволі простий бриф – потрібно розробити концепцію джазового Фестивалю у Львові. Це вся інформація, яку ми мали. Тоді ми з моїм партнером Денисом Блощинським та командою 42 з нуля розробили івент-частину Фестивалю, який зараз вважають одним з найкращих джазових фестивалів у Європі.

Завдання — створити іміджевий захід, який розвивав би туризм і музичну культуру країни в цілому. Ідея міста — як туристичного, відкритого, гостинного, зі своєю унікальною атмосферою. І саме через цю ідею іноземці мали сприймати й Україну.

Яких масштабів спочатку був фестиваль?

Першій Фестиваль за три дні сукупно відвідало 25 000 гостей. Спочатку він тривав 3 дні, зараз 5. А от кількість сцен лишилася незмінною – їх три.

Основна сцена фестивалю в парку ім. Б. Хмельницького — сцена імені Едді Рознера – єдина локація, де вхід відбувається за квитками. Але, все одно, поруч розташовані фан-зони вільного доступу, де можна переглядати концерти на великих екранах.

Також залучені сцени на центральній площі Львова — площі Ринок та сцена в історичній частині міста — дворик палацу Потоцьких.

Цього року буде збільшено зону партеру. Саме завдяки цьому концерти наживо зможуть побачити на 1000 гостей більше.

Як влаштована робота команди агенції під час підготовки фестивалю? Скільки людей команди працює на локаціях?

Щороку фестиваль обслуговує близько 3 тисяч персоналу. Крім того, на локаціях працюють понад 90 волонтерів — співробітники компаній партерів, які проходять ретельний «кастинг». Цікаво, що часто це може бути навіть топ-менеджмент масштабних компаній.

За ключовими зонами закріплений менеджер, який повністю контролює майданчик або конкретну подію під час Фестивалю. Ми з Денисом відповідаємо за всі події в цілому.

Монтаж починається за 17 днів, а команда Агенції в повному складі приїжджає за 3 дні.

Як відбувається підготовка до фестивалю?

Можна сказати, що ми готуємось до наступного фестивалю цілий рік. У липні ми обговорюємо форс-мажори фестивалю, який вже минув, а восени проводимо тендери, обираємо підрядників на наступний рік. Наприкінці весни влаштовуємо технічні наради з організаторами та деталізуємо графіки. Зрозуміло, що найактивніший період — червень – монтаж і, власне, сам фестиваль.

Тимуре, як фестиваль вплинув на імідж міста?

Краще скажу про результати в цифрах. 2017 року соціологічна агенція «Фама» провела опитування серед 800 респондентів від 18 до 60 років. Респондентам було потрібно оцінити роль Фестивалю у житті міста. Згідно з результатами, проведення щорічного Leopolis Jazz Fest допомагає розвивати культурну сферу Львова (92, 4%), підвищувати його туристичну привабливість (91,3%), підвищувати міжнародний імідж країни (81,4%), залучати іноземні інвестиції (72,8%), впевнитись у загальнонаціональній підтримці (52,4%) та продемонструвати, що світ підтримує Україну (61,4%).

Крім концертів на основних сценах, які ще є активності в місті?

Також проходить Фестиваль вуличної музики Streetmusic by Leopolis Jazz: вдень світові зірки проводять майстер-класи та автограф-сесії, а вночі в різних клубах міста відбуваються джем-сейшени, де гості неформально можуть поспілкуватися з виконавцями.

Щорічно на гала-концерті фестивалю у Львові проходить вручення Міжнародної музичної премії «Leopolis Jazz MusicAwards» ім. Едді Рознера («Alfa Jazz MusicAwards» до 2017 року).

30 червня в рамках Leopolis Jazz Fest на стадіоні «Арена-Львів» відбудеться футбольний турнір пам’яті Андрія Баля. На поле вийдуть зірки ФК «Динамо», які зійдуться в товариських матчах з друзями і колегами Андрія Баля та гостями Leopolis Jazz Fest.

Також матч з футболістами «Динамо» зіграють переможці всеукраїнського юнацького турніру з футболу пам’яті Заслуженого майстра спорту Андрія Баля. І, звичайно, всіх глядачів потішить матч зірок українського футболу з командою зі 100 дітей віком від 6 до 10 років.

Під час фестивалю будуть працювати дві пікнікові зони з вільним доступом. Там же на великих світлодіодних екранах можна переглядати всі концерти головної сцени ім. Едді Рознера. Найбільша зона вільного доступу – Jazz Picnic – розташована на території стадіону «Юність» в Парку ім. Б. Хмельницького. Там буде ярмарок сувенірів, розваги для дітей з інтерактивною зоною, майстер-класами та каруселлю, фуд-корти, концерти переможців фестивалю вуличної музики.

До того ж, працюватимуть сцени Streetmusic by Leopolis Jazz за підтримки Київстар.

Також двоповерховий автобус-кабріолет #Borjomibus з джаз-бендами на даху розважатиме усіх гостей та жителів Львова. Він прямуватиме від самого центру міста до території джазового настрою – зони Jazz Picnic.

На вашу думку, що є «перлиною» фестивалю протягом всіх років?

Безумовно, такий Фестиваль складається з багатьох дрібничок, які й роблять його унікальним, але можна виділити декілька важливих: Львів і його старовинна атмосфера, унікальний склад виконавців на всіх сценах і, звичайно ж, бездоганна організація.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативні індустрії мовою цифр, або Чому культурі важливо заявляти про себе не лише емоційно

Луіза Мороз, менеджерка міжнародного форуму «Креативна Україна», про те, чому креативні індустрії України повинні підкріплювати інтелектуальну інтуїцію, моральне почуття та ...

нідерландська вишиванка

У Києві презентували «нідерландську вишиванку»

У День вишиванки Посольство Нідерландів презентувало спеціальний проєкт — «нідерландську вишиванку». Вона розповідає про традиції двосторонніх відносин Нідерландів та України: ...

До дня вишиванки Google створив спеціальний дудл

До Дня вишиванки Google створив спеціальний дудл

Пошуковий сервіс Google привітав українців з Днем вишиванки, який цього року припав на 21 травня, і створив святковий дудл. Авторка ...

Третій міжнародний ярмарок грантів у сфері культури. Culture:Reload

Третій міжнародний ярмарок грантів у сфері культури. Culture:Reload

2 липня 2020 року Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні та Український культурний фонд організовує свій традиційний літній ...

«Ми — не німі. Німі — не ми»: засновниця Kyiv Music Days про акцію #СтопКультурнийКарантин

12 травня, о 22:00, на знакових локаціях в українських містах увімкнули спрямовані в небо промені світла. Так пройшла всеукраїнська акція ...

На Євробаченні для штучних інтелектів перемогла Австралія

На Євробаченні для штучних інтелектів перемогла Австралія

Австралійська команда «Uncanny Valley» з піснею «Beautiful the World» перемогла на Євробаченні для штучних інтелектів, яке цього року проводилося вперше.