11 березня відбудеться AVE Carbon 2021

11 березня відбудеться серія подій у гейміфікованому медіаарт просторі Carbon. На гостей AVE Carbon 2021 чекає симбіоз відбірної експериментальної музики та візуальних досліджень від митців спільноти Carbon. Тільки 30 учасників матимуть можливість взаємодіяти з простором у режимі реального часу, інші учасники зможуть спостерігати стрім події в You Tube та Facebook.

Зареєструватись можна за посиланням.

11 березня відбудеться AVE Carbon 2021

11 березня:

  • 19.00 – intro by visual artist Alex Sirous
  • 19.30 – John Object
  • 20.30 – Maryana Klochko
  • 21.00 – exit by visual artist Igor Sokolov

Забронюйте час 19.00 – 22.00 в другий четвер кожного місяця для аудіовізуальних експериментів (AVE). Щоразу організатори додаватимуть новий інтерактивний досвід.

А щоб бути в курсі оновлень, підписуйтесь на Telegram-канал.

Подія у Facebook за цим посиланням.

Партнери AVE Carbon 2021: Український культурний фонд, Photinus studio, Важка Культура / Heavy Culture, In Art, Creativity.ua, WOWNOW.how, Chernozem, Велика Ідея. Big Idea, Киев Ночной


А ми нагадуємо, що 11 березня також відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Короткий візит у останній день Помпеї: Алекса «допомагає допомагати» з домашнім завданням

В новому відео Алекса «переносить» головного героя в останній день Помпеї, в той хаос, який панує перед виверженням Везувію у 79 році нашої ери.

Додо та безкрила гагарка: WWF відтворює вимерлих тварин у доповненій реальності

Для цієї кампанії WWF було створено спеціальний вебсайт, де відвідувачі можуть познайомитися у доповненій реальності з деякими з вимерлих тварин.

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...