Творчість на карантині: велетенські тварини та крихітні інтер’єри

Тварини-гіганти захоплюють місто!

В той час, як люди в усьому світі змушені лишатися вдома, російський художник Вадим Соловйов на своїх картинах уявляє іншу, химерну, реальність, де спустілими міськими вулицями розгулюють велетенські тварини. Від голуба завбільшки з багатоповерхівку до кракена, що вліз у автобус. Композиції варіюються від цікавих та сюрреалістичних до дещо моторошних. Фоном для картин стало місто Санкт-Петербург.

У час пандемії, як і багато інших речей, ці зображення набули нового сенсу. Зараз, коли людство призупинило шум та метушню свого повсякденного життя, у багатьох містах світу на пусті вулиці дійсно вийшли дикі звірі. І велетенські тварини Соловйова просто не можуть не навести на роздуми про стан дикої природи у наш час.

Переглянути всі картини художника з тваринами-гігантами можна у його Інстаграмі, де кожна з них супроводжується коротенькою розповіддю від автора.

Крихітні інтер’єри, що ховаються за розетками

Японський креатор Кійотака Міцукоші (Kiyotaka Mizukoshi), який працює під псевдонімом Mozu, та його однойменна студія створюють неймовірні крихітні приміщення з вражаючою деталізацією. Ця ініціатива розпочалася як творче завдання, в рамках якого Mozu відтворив у мініатюрі власну кімнату, не забувши жодної дрібниці. Він навіть зробив мініатюрну копію стосу журналів, що були у нього в кімнаті, разом з усім їх контентом.

І на цьому його зацікавлення мініатюрами не вичерпалося, оскільки потім він почав створювати крихітні інтер’єри, ховаючи їх за електричними розетками, які стали наче дверцята в паралельний (і дуже симпатичний) світ. Просто виникає бажання зменшитися та поселитися там.

Роботи Mozu настільки деталізовані, що там можна знайти навіть крихітні мікрохвильові печі чи комп’ютери. І кінцевий результат – не єдине, що привернуло до себе увагу онлайн-публіки, адже креатор також публікує відео, де показує, яким чином всі ці крихітні інтер’єри було змайстровано. Наприклад, як він робить освітлення у міні-кімнатах.

Ознайомитися докладніше з його роботами можна тут.

Трохи креативу від Land Rover

До креативності вдалася також автомобільна компанія Land Rover разом з агенцією Spark44, яка створила серію постів в соціальних медіа з тегом #StayInStayAdventurous. Креатори запропонували автолюбителям майструвати Лендровери з усякої всячини та публікувати те, що вийшло. Цим вони хотіли нагадати водіям, що знаходити пригоди можна навіть тоді, коли машина стоїть замкнена в гаражі.

Характерний обрис Land Rover Defender дійсно нескладно впізнати, з чого б його не майстрували: з садових інструментів, ремонтного приладдя, значків на екрані ноутбука чи з харчів, приправивши їх вже місцями майже дефіцитним туалетним папером.

Слід зазначити, що креативних за час карантину ми мали змогу побачити чимало: від музею для гризунів до музичних інструментів з води, електрики та папужок.

Джерело 1, 2, 3

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.