Твіттер-челендж: музеї міряються, в кого найстрашніший експонат

Лишившись без відвідувачів, музеї подалися у соцмережі, щоб похвалитись один перед одним, у кого є найстрашніший експонат у колекції. Ініціатором серії челенджів у соціальних медіа виступив Йоркширський музей (Великобританія), щотижня задаючи нову тему під тегом #CuratorBattle. Археологічний музей розпочав таке своєрідне змагання, після того, як йому довелося зачинитися на карантин. В рамках цього флешмобу музеям та їх відвідувачам пропонується поділитися фотографіями об’єктів, які відповідають певній темі.

Останній з цих цих челенджів, #CreepiestObject, розпочався з фото жіночої зачіски-ґульки разом зі шпильками, знайденої у похованні римської пані III-IV століття. Фото було опубліковане в соцмережах із закликом до мистецтвознавців з музеїв усього світу поділитися фото наймоторошніших експонатів зі своїх колекцій.

Чарльстонський музей, найстаріший музей у США, запропонував увазі глядачів ткацький станок для людського волосся (разом із волоссям).

Національний музей Шотландій явив світові яскраво-рожеве «опудало русалки» з банькатими очима та гнилими зубами.

Німецький історичний музей показав маску чумного лікаря 17 століття.

Музей Ошава (Канада) опублікував фото клоуна, що наче зійшов зі сторінок роману Стівена Кінга.

Йоркська художня галерея запропонувала витвір скульпторки Керрі Джеймсон – відтяту ногу, з якої ростуть менші ноги та ще й доволі огидна голова.

Для Музею іграшок з Пенсхерст-Плейс найстрашніший експонат з колекції виявився «ведмедиком із кухлем у руці». Якщо вкинути у слот монетку в два пенси, він робить вигляд, наче п’є, зазираючи просто вам в душу своїми моторошними червоними очима.

Навіть Лондонський Тауер взяв участь у цьому челенджі, показавши залізну маску, яка заявлена у експозиції як маска ката. Щоправда її химерний вигляд наводить експертів на думку, що це може бути й елемент інструмента тортур для відьом чи непокірних дружин.

Але, мабуть, найщедрішим джерелом жахіть та моторошних предметів є історичний дизайн ляльок. Як-от, наприклад, ляльки з Егхемського музею, знайдені на території школи (хтозна, що там робили з учнями).

І не лише страхіття…

В ході попередніх челенджів Йоркширського музею можна було побачити найнудніші, найгарніші та найсмертоносніші предмети, а також пошуки найкращого пасхального яйця.

Тим часом інші музеї також звернулися до соцмереж, щоб не втрачати зв’язок зі своїми відвідувачами під час карантину. Зокрема, Музей Гетті (США) запропонував глядачам відтворити у власному виконанні версії знаменитих полотен.

Аналогічний флешмоб проводився і серед української аудиторії.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Заходь в «Тєлєгу»: 23 канали для медійників, діджитальників та маркетологів

Заходь в «Тєлєгу»: 23 канали для медійників, діджитальників та маркетологів

Чому йдеться про Telegram? Тому що від дозволяє дізнаватися про останні новини, поради та кейси, вакансії, анонси подій без зайвої ...

Результати WOW DONE AWARDS 2020

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR-комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 оголосив результати. Гран-Прі фестивалю отримав проєкт #Date_With_Art, створений агентством Postmen. Цьогорічна ...

Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Український інститут разом із креативною компанією MOON Studio зняли віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова. Відео в форматі ...

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

Під час карантину люди мало рухаються та більшість часу проводять за ноутбуком або смартфоном — часто в незручному, шкідливому для ...

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

До дня Києва на арт-об’єкті «Маяк Інновацій», створеному на базі 60-метрової заводської труби, UNIT.City разом із Idealsecrets, Rentmedia та Magic ...

Гаптичний інтерфейс у повітрі дозволить натискати кнопки, нічого не торкаючись

Система HaptiRead з її бездотиковим інтерфейсом була б корисною у таких громадських місцях як ліфти, банкомати, інформаційно-довідкові кіоски тощо.