• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Твіттер-челендж: музеї міряються, в кого найстрашніший експонат

27 Квітня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Лишившись без відвідувачів, музеї подалися у соцмережі, щоб похвалитись один перед одним, у кого є найстрашніший експонат у колекції. Ініціатором серії челенджів у соціальних медіа виступив Йоркширський музей (Великобританія), щотижня задаючи нову тему під тегом #CuratorBattle. Археологічний музей розпочав таке своєрідне змагання, після того, як йому довелося зачинитися на карантин. В рамках цього флешмобу музеям та їх відвідувачам пропонується поділитися фотографіями об’єктів, які відповідають певній темі.

Останній з цих цих челенджів, #CreepiestObject, розпочався з фото жіночої зачіски-ґульки разом зі шпильками, знайденої у похованні римської пані III-IV століття. Фото було опубліковане в соцмережах із закликом до мистецтвознавців з музеїв усього світу поділитися фото наймоторошніших експонатів зі своїх колекцій.

MUSEUMS ASSEMBLE! It's time for #CURATORBATTLE! 💥

Today's theme, chosen by you, is #CreepiestObject!

We're kicking things off with this 3rd/4th century hair bun from the burial of a #Roman lady, still with the jet pins in place…

CAN YOU BEAT IT? 💥 pic.twitter.com/ntPiXDuM6v

— Yorkshire Museum (@YorkshireMuseum) April 17, 2020

Чарльстонський музей, найстаріший музей у США, запропонував увазі глядачів ткацький станок для людського волосся (разом із волоссям).

Національний музей Шотландій явив світові яскраво-рожеве «опудало русалки» з банькатими очима та гнилими зубами.

Німецький історичний музей показав маску чумного лікаря 17 століття.

Музей Ошава (Канада) опублікував фото клоуна, що наче зійшов зі сторінок роману Стівена Кінга.

Йоркська художня галерея запропонувала витвір скульпторки Керрі Джеймсон – відтяту ногу, з якої ростуть менші ноги та ще й доволі огидна голова.

Для Музею іграшок з Пенсхерст-Плейс найстрашніший експонат з колекції виявився «ведмедиком із кухлем у руці». Якщо вкинути у слот монетку в два пенси, він робить вигляд, наче п’є, зазираючи просто вам в душу своїми моторошними червоними очима.

Навіть Лондонський Тауер взяв участь у цьому челенджі, показавши залізну маску, яка заявлена у експозиції як маска ката. Щоправда її химерний вигляд наводить експертів на думку, що це може бути й елемент інструмента тортур для відьом чи непокірних дружин.

While people seemed to like our mysterious executioners mask/scold's bridle from the @TowerOfLondon, it's only the tip of the creepburg. We've created a list of our top ten creepiest objects 😱 Which is your number 1? https://t.co/RNOTgTc8Px https://t.co/F35Tt9Hvo2

— Royal Armouries (@Royal_Armouries) April 22, 2020

Але, мабуть, найщедрішим джерелом жахіть та моторошних предметів є історичний дизайн ляльок. Як-от, наприклад, ляльки з Егхемського музею, знайдені на території школи (хтозна, що там робили з учнями).

Just when you thought it couldn’t get any worse, we present ….

MC 294

No need to thank us, it was honestly our pleasure #CURATORBATTLE #CreepiestObject pic.twitter.com/kgAA2ePMIr

— Egham Museum (@EghamMuseum) April 17, 2020

Поки музеї у світі зачинені на карантин, їхня спільнота запустила флешмоб, щоб не нудьгувати віддалік своїх улюблених експонатів. За ініціативою Йоркширського музею мережею почали ширитися світлини з історичними предметами з хештегом #CreepiestObjecthttps://t.co/b3johQAo9v

— Український Інтерес (@uainterest) April 24, 2020

І не лише страхіття…

В ході попередніх челенджів Йоркширського музею можна було побачити найнудніші, найгарніші та найсмертоносніші предмети, а також пошуки найкращого пасхального яйця.

Тим часом інші музеї також звернулися до соцмереж, щоб не втрачати зв’язок зі своїми відвідувачами під час карантину. Зокрема, Музей Гетті (США) запропонував глядачам відтворити у власному виконанні версії знаменитих полотен.

We challenge you to recreate a work of art with objects (and people) in your home.

🥇 Choose your favorite artwork
🥈 Find three things lying around your house⠀
🥉 Recreate the artwork with those items

And share with us. pic.twitter.com/9BNq35HY2V

— Getty (@GettyMuseum) March 25, 2020

Аналогічний флешмоб проводився і серед української аудиторії.

Джерело

Теги: гуморкультурасоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.