13 Український маркетинг-форум відбудеться у форматі онлайн-шоу

Оргкомітет 13 Українського маркетинг-форуму прийняв рішення провести форум у форматі онлайн-шоу. «Але це не буде простою онлайн-трансляцією із чатом, — коментує Ірина Бондаренко, продюсер УМФ, засновник компанії IdeasFirst. — Ми створюємо студійний формат нового типу з живими ефірами у трьох тематичних потоках і кімнатами для атмосферного спілкування. Для редизайну формату залучаються ТБ режисери, гейміфікатори, творці платформ та технічні фахівці. Це буде абсолютно новий експірієнс, за яким, можливо, — майбутнє міжнародних заходів».

Український маркетинг-форум, як і заплановано, відбудеться 3-4 червня 2020 року. Придбані квитки конвертуються на VIP-квитки нового шоу.

Ірина Бондаренко: «Не виключаю, що великі відкриті події будуть заборонені ще деякий час після закінчення карантину. Але розмовляючи з власниками бізнесу та маркетинговими командами, ми бачимо потребу вже зараз шукати і обговорювати нові продукти і бізнес-моделі. Бізнес не може чекати часів “після карантину”».

Щоб зберегти емоційне залучення, атмосферу, ефект присутності і продуктивний нетворкінг, організатори працюють зі спеціальними технологіями і відзначають, що якість спілкування у даному форматі може виявитися кращою, ніж спілкування оффлайн, а створені зв’язки — глибшими. Адже особистий контакт збережеться і буде навіть тривалішим і тіснішим.

Програмний комітет УМФ розширить програму за рахунок тем, що допоможуть маркетинговим командам і бізнесам адаптуватися до викликів та реаліям, що несподівано виникли останнім часом.

Нагадаємо, з 16 квітня учасники Українського маркетинг-форуму об’єднані у закритій Facebook-групі Ukrainian Marketing Forum Club, де щодня наживо і у запису можна подивитися онлайн-ефіри з відповідями на найгостріші питання маркетингового співтовариства України.

«”Show must go on!”, — співав Фреді Меркьюрі, і ми так само заспіваємо для вас онлайн на події. Підіграйте нам, а особисто зустрінемося трохи пізніше. У нас великі плани на “після карантину”!», — підсумовує Ірина Бондаренко.

Український маркетинг-форум

Яким буде Український маркетинг-форум в форматі онлайн-шоу? Маніфест оргкомітету

У рекламній кампанії 13 Українського маркетинг-форуму ми закликали не діставати рідних і близьких професійними розмовами, а діставати питаннями своїх колег. Цей заклик на карантині актуальний, як ніколи. Тож ось наш маніфест події, на якій ви можете дістати правильних людей.

Не дивись кожні 5 хвилин новини та соцмережі. Дивись наживо і в запису виступи в трьох контентних потоках.

Не бери участь у домашніх сварках та «сусідських» групах в месенджерах. Бери участь у дискусіях, став питання спікерам у чаті та отримуй консультації в онлайн-кімнатах.

Не занурюйся у депресивний стан. Поринь в атмосферу події завдяки онлайн-шоу та розвагам.

Не розмовляй з кімнатними рослинами. Розмовляй з колегами, обмінюйся думками в месенджерах та проводь зустрічі у відеочатах.

Не відвідуй кухню щогодини. Відвідуй стенди спонсорів та партнерів в окремих онлайн-кімнатах.

Не пропонуй погуляти зі своїм собакою та не скуповуй гречку. Пропонуй свої експертні знання та вміння. Розміщуй запити або пропозиції своєї компанії в рекламі, консалтингу, аналітиці на дошці оголошень форуму.

Читайте також: INSCIENCE запускає онлайн-курс про психічне здоров’я з погляду науки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.