13 Український маркетинг-форум відбудеться у форматі онлайн-шоу

Оргкомітет 13 Українського маркетинг-форуму прийняв рішення провести форум у форматі онлайн-шоу. «Але це не буде простою онлайн-трансляцією із чатом, — коментує Ірина Бондаренко, продюсер УМФ, засновник компанії IdeasFirst. — Ми створюємо студійний формат нового типу з живими ефірами у трьох тематичних потоках і кімнатами для атмосферного спілкування. Для редизайну формату залучаються ТБ режисери, гейміфікатори, творці платформ та технічні фахівці. Це буде абсолютно новий експірієнс, за яким, можливо, — майбутнє міжнародних заходів».

Український маркетинг-форум, як і заплановано, відбудеться 3-4 червня 2020 року. Придбані квитки конвертуються на VIP-квитки нового шоу.

Ірина Бондаренко: «Не виключаю, що великі відкриті події будуть заборонені ще деякий час після закінчення карантину. Але розмовляючи з власниками бізнесу та маркетинговими командами, ми бачимо потребу вже зараз шукати і обговорювати нові продукти і бізнес-моделі. Бізнес не може чекати часів “після карантину”».

Щоб зберегти емоційне залучення, атмосферу, ефект присутності і продуктивний нетворкінг, організатори працюють зі спеціальними технологіями і відзначають, що якість спілкування у даному форматі може виявитися кращою, ніж спілкування оффлайн, а створені зв’язки — глибшими. Адже особистий контакт збережеться і буде навіть тривалішим і тіснішим.

Програмний комітет УМФ розширить програму за рахунок тем, що допоможуть маркетинговим командам і бізнесам адаптуватися до викликів та реаліям, що несподівано виникли останнім часом.

Нагадаємо, з 16 квітня учасники Українського маркетинг-форуму об’єднані у закритій Facebook-групі Ukrainian Marketing Forum Club, де щодня наживо і у запису можна подивитися онлайн-ефіри з відповідями на найгостріші питання маркетингового співтовариства України.

«”Show must go on!”, — співав Фреді Меркьюрі, і ми так само заспіваємо для вас онлайн на події. Підіграйте нам, а особисто зустрінемося трохи пізніше. У нас великі плани на “після карантину”!», — підсумовує Ірина Бондаренко.

Український маркетинг-форум

Яким буде Український маркетинг-форум в форматі онлайн-шоу? Маніфест оргкомітету

У рекламній кампанії 13 Українського маркетинг-форуму ми закликали не діставати рідних і близьких професійними розмовами, а діставати питаннями своїх колег. Цей заклик на карантині актуальний, як ніколи. Тож ось наш маніфест події, на якій ви можете дістати правильних людей.

Не дивись кожні 5 хвилин новини та соцмережі. Дивись наживо і в запису виступи в трьох контентних потоках.

Не бери участь у домашніх сварках та «сусідських» групах в месенджерах. Бери участь у дискусіях, став питання спікерам у чаті та отримуй консультації в онлайн-кімнатах.

Не занурюйся у депресивний стан. Поринь в атмосферу події завдяки онлайн-шоу та розвагам.

Не розмовляй з кімнатними рослинами. Розмовляй з колегами, обмінюйся думками в месенджерах та проводь зустрічі у відеочатах.

Не відвідуй кухню щогодини. Відвідуй стенди спонсорів та партнерів в окремих онлайн-кімнатах.

Не пропонуй погуляти зі своїм собакою та не скуповуй гречку. Пропонуй свої експертні знання та вміння. Розміщуй запити або пропозиції своєї компанії в рекламі, консалтингу, аналітиці на дошці оголошень форуму.

Читайте також: INSCIENCE запускає онлайн-курс про психічне здоров’я з погляду науки.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Фестиваль американського кіно «Незалежність» відбудеться 13-19 травня

13 травня Фестиваль американського кіно «Незалежність» відкриється у кінотеатрі «Жовтень» і запрошує глядачів на великому екрані подивитись ретельно відібрану добірку американських художніх та документальних фільмів, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

У Дніпрі відбудеться фестиваль креативних індустрій House of Europe Festival

У Дніпрі відбудеться фестиваль креативних індустрій House of Europe Festival

15-16 травня в Центрі сучасної культури у Дніпрі проходитиме фестиваль креативності та підприємництва House of Europe Festival. Лекції й консультації ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...