Темпы роста медиаинфляции в прямой рекламе на ТВ в 2021 году снизятся — опрос Kwendi Media Audit

В рамках регулярной инициативы команда Kwendi Media Audit консолидировала прогнозы медиаинфляции в прямой рекламе на ТВ от экспертов рынка. В ...

MEGOGO

MEGOGO виповнилось 9 років: підсумки та аналіз 2020 року

MEGOGO відсвяткував своє 9-річчя. Завдяки сміливим інноваційним рішенням та стрімкому росту компанія стала одним із найбільших медіасервісів Східної Європи. Із ...

Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. ...

IT-продукти для креативної індустрії замість Форуму: чому Форум креативних індустрій перенесено на 2021 рік 

IT-продукти для креативної індустрії замість Форуму: чому Форум креативних індустрій перенесено на 2021 рік 

Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) переносить Форум креативних індустрій на вересень 2021 року. Натомість увесь свій ресурс команда CIAU сконцентрувала ...

Head of Events in Kooperativ Ганна Терлецька про івенти в «новій реальності»

Карантин вніс серйозні корективи в звичну реальність. Традиційні формати комунікації трансформувалися в діджитал. Тест на гнучкість пройшли далеко не всі, ...

Бізнес-форум «Інновації в комунікаціях». Підсумки-2020 та тренди-2021

Бізнес-форум «Інновації в комунікаціях» Асоціація корпоративних медіа України щорічно проводить уже 15 років. І, традиційно, лідери думок форуму пророкують тренди ...

кейс нова пошта глобал

Як комунікаційна кампанія допомогла отримати приріст клієнтів більш ніж на 30%: кейс «Нової Пошти Глобал»

«Нова Пошта Глобал» змінила назву і запустила нову комунікаційну платформу. «Ти можеш» — маніфест перших рекламних роликів, з яких почалася ...

Екологія для різних поколінь: які зображення швидше знаходять відгук у людей

Getty Images переконує, що настав час зробити візуальні символи екології конкретнішими і відповісти на питання, що означає екологія для різних поколінь.

Прогноз маркетингових бюджетів в Україні на 2021 рік. Дослідження Admixer і IAB Ukraine

У жовтні українська adtech компанія Admixer спільно з IAB Ukraine провели опитування серед маркетинг-директорів і маркетологів 90 компаній (39 брендів ...

Підсумки 5-го дня LIONS Live від Рорі ДюБофф, директорки зі стратегічного планування Accenture Interactive

Рорі ДюБофф, яка понад 20 років працює в сфері діджитал-маркетингу, інтегрованих медіа та новітніх технологій, підбиває підсумки п’ятого дня LIONS Live.

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, ...

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.