Підсумки 5-го дня LIONS Live від Рорі ДюБофф, директорки зі стратегічного планування Accenture Interactive

Рорі ДюБофф, яка понад 20 років працює в сфері діджитал-маркетингу, інтегрованих медіа та новітніх технологій, підбиває підсумки п’ятого дня LIONS Live.

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, ...

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

Withinlink

Підсумки четвертого дня LIONS Live від Бессі Лі, засновниці венчурного фонду Withinlink

Бессі Лі, яка очолювала WPP China, перш ніж заснувати венчурний фонд та інкубатор стартапів Withinlink, підбила підсумки четвертого дня Lions Live.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

Підсумки третього дня LIONS Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Підсумки третього дня LIONS Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Співзасновника та гендиректора консалтингової фірми TwentyFirstCenturyBrand було запрошено підбити підсумки третього дня Lions Live.

Підсумки другого дня LIONS Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

LIONS Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня LIONS Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня LIONS Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

«Європейські можливості для українського кіно»: серія вебінарів «Креативної Європи»

Цієї осені Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні в партнерстві з Ukrainian Film School та Держкіно України організовує ...

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...

Онлайн воркшоп «Блогинг works» о сущности и проблемах работы блогеров

15 октября в 14.00, в рамках онлайн-конференции по маркетингу Adsider Live / 2021 Digital Marketing Boost состоится онлайн-воркшоп «Блогинг works» ...