Інсайти

Публікуємо дослідження актуальних для представників культурних і креативних індустрій тем, рейтинги, опитування та висновки від провідних світових експертів і організацій

Facebook оприлюднив результати дослідження про різноманіття в інтернет-рекламі

Люди хочуть, щоб реклама в інтернеті більш точно відображала їхні особливості та особливості їхньої спільноти. В якості доказу Facebook представляє ...

Розподіл авторських прав між співавторами, або Як поділити твір

За замовчуванням правовласником завжди є автор, тобто сукупність майнових прав (використовувати, дозволяти чи забороняти використання) належить автору, якщо різного роду ...

Netflix запускає Fast Laughs — стрічку кумедних відео, схожу на TikTok

Наприкінці минулого року Netflix почав експериментувати з новими стрічками смішних відео, схожих на TikTok, у своєму мобільному додатку. Додаток називається ...

Загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 2020 році склав 13,5 млрд грн — показник виріс на 7% порівняно з 2019 роком

ІнАУ опублікувала дослідження обсягів інтернет-реклами в Україні за 2020 рік

Загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 2020 році склав 13,5 млрд грн — показник виріс на 7% порівняно з 2019 ...

Верховна Рада зробила крок до заборони сексистської реклами

Верховна Рада зробила крок до заборони сексистської реклами

Верховна Рада України схвалила законопроєкт, покликаний удосконалити правове регулювання у галузі реклами, що стосується протидії дискримінації за ознакою статі. За ...

Результати дослідження медіаактивності популярних українських письменників

Компанія LOOQME до Дня письменника підготувала дослідження медіаактивності популярних українських письменників. Період дослідження 01.09.2020 — 02.02.2021. Добірка сформована із 15 ...

LIONS Live: чотири напрями для нетипового креативу

Голосові асистенти, чат-боти, штучний інтелект та мультисенсорні пристрої відкривають перед маркетологами нові напрями для нетипового креативу.

LIONS Live: чотири стратегії сучасного сторітелінгу

Організатори Cannes Lions підсумували ті тренди, які вони спостерігали останнім часом, і сформулювали чотири основні стратегії сучасного сторітелінгу.

LIONS Live: чотири інсайти про локалізм у креативі

Кілька уроків, які варто винести з досвіду переможців фестивалю креативності Cannes Lions, що досягли успіху на мінливих локальних ринках.

Кури, собаки та крокодили замість автівок: чи потрібен в кадрі сам продукт?

Дмитро Мамонтов, Senior copywriter в Havas Ukraine, розповідає про те, чи потрібен в кадрі рекламного ролику, постеру чи білборду сам продукт. ...

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Як показують результати січневого соціологічного опитування* компанії Research & Branding Group, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості ...

Найголовніші думки та цифри з онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 від LIFTA.SPACE

Освітній простір LIFTA.SPACE розпочав свою діяльність з масштабної події. З 15 по 21 лютого тривав безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION ...