Інсайти

Публікуємо дослідження актуальних для представників культурних і креативних індустрій тем, рейтинги, опитування та висновки від провідних світових експертів і організацій

Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями

Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями — результати дослідження від Factum Group Ukraine

Factum Group Ukraine спільно із Всеукраїнською рекламною коаліцією в рамках Effie Awards Ukraine оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2020 в управлінні ...

Дослідження Mastercard: дві третини українців вибирають «усвідомлені» новорічні подарунки

У 2020-му році святковий шопінг для більшості став приводом задуматися про інших. Згідно з новим дослідженням компанії Mastercard[1]  63% українців ...

12 годин стратегій зростання від топ-CMO. Проєкт Adsider Live

12 годин стратегій зростання від топ-CMO. Проєкт Adsider Live

Напередодні вихідних та локдауну команда Adsider Live зібрала 12 годин доповідей про стратегії зростання на 2021. Adsider Live / Digital ...

ВРК представила Національний рейтинг креативності та майстерності сезону 2020

ВРК представила Національний рейтинг креативності та майстерності сезону 2020

Всеукраїнська рекламна коаліція підвела підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств сезону 2020. Найкреативнішим агентством країни стало ISD Group.  ...

Effie Awards Ukraine 2020

Оголошено переможців Effie Awards Ukraine 2020 та названо Best Marketing Teams 2020

18 грудня було оголошено переможців Effie Awards Ukraine 2020 та названо Best Marketing Teams 2020. Переможці Effie Awards Ukraine 2020 ...

Людяність, адаптація і недосконалість: теми та тренди Eurobest-2020

Цього року було переосмислено багато традиційних форматів. Ось ті ключові теми та тренди Eurobest-2020, які журі визначає серед робіт-переможців.

виконавчий директор Cannes Lions Саймон Кук

Виконавчий директор «Каннських Левів» Саймон Кук про майбутнє маркетингу в мінливому кліматі

Cпеціально для звіту The Future CMO 2020 від Raconteur Саймон Кук, виконавчий директор Міжнародного фестивалю креативності «Каннські Леви», пояснює, чому ...

Інтерес до соціальних ініціатив, комбіновані події та внутрішні трансформації. New normal інсайти медіа та PR

Пандемія позначилася на роботі та прибутках медіа, а також на комунікації з бізнесом. Щоб дізнатися, що саме змінилося, Be—it Agency ...

Український кейс уперше отримав срібну нагороду престижної премії WARC Media Awards

На початку грудня стали відомі імена фіналістів найпрестижнішої премії у галузі маркетингу — WARC Media Awards 2020. Рекламна кампанія агенції ...

Які подарунки вибирають до свят українці: дослідження OLX

Для дівчат на подарунок частіше шукають квіти, шоколадні набори та пензлі для макіяжу. Для чоловіків — фуднабори, наприклад, букети із ...

Как украинские компании работают в пандемию и что ценят в офисах — исследование Creative States

2020-й будет богат на итоги. Год стал испытанием — рушились индустрии, менялись базовые сферы жизни. Особенно поменялись наши отношения с ...

Європейські можливості для українського кіно: від розробки ідеї до дистрибуції

Які є можливості для розробки фільму та де їх шукати? Чи можна доопрацювати ідею фільму та сценарій? Що таке копродукція ...