• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

16 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Чи здатна людина, яка не бачить, промчати на велосипеді звивистим гірським серпантином? Вочевидь може, якщо до її послуг моментальний зв’язок із операторами, які моніторять трасу. Це довела кампанія Vodafone, покликана продемонструвати швидкість 5G-мережі, для чого вона провела незрячого майстра велоспорту через усі численні повороти гірської траси велоперегонів.

Грецький велосипедист Крістос Сандалакіс досі брав участь лише у тандемних перегонах. Через вроджене захворювання Сандалакіс втратив зір на 99% відсотків. Але у відео до кампанії, знятому Гаррі Патраманісом з CoMPANY Films, можна побачити, як мережа Vodafone Giga Network 5G допомогла йому зробити те, що раніше здавалося неможливим – проїхатися на велосипеді без допомоги напарника-«пілота».

Кампанія для Vodafone була розроблена афінським відділенням агенції Wunderman Thompson. Ідея за допомогою 5G-зв’язку провести гірською дорогою майже незрячого велосипедиста була доволі непростою, але Патраманіс охоче взявся за її реалізацію.

Режисер зазначає: «Вкрай важливим було, щоб Крістос навчився нам довіряти і звик працювати прямо під камерами. Я був у нього вдома і знімав на камеру ряд моментів з його щоденного розпорядку: тренування вдома, догляд за велосипедом, тренування на велодромі з його напарником Сотірісом тощо».

Як це було зроблено

Перед режисером стояло завдання зняти, як Сандалакіс спускається гірською трасою з допомогою «пілота», який сидить не разом із ним на велосипеді, а в контрольному пункті перед монітором. Патраманіс вирішив вести запис одночасно і на трасі, і в контрольному пункті, щоб передати нервову напругу та захват, присутні і там, і там.

Для демонстрації можливостей 5G було обрано гірську локацію, де практично не ловився сигнал від жодної мережі. Там компанія Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього майже п’ятикілометрового відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту. Важливо було показати, що з таким пілотуванням спортсмен здатен розвивати швидкість не меншу, ніж на велодромі. Тобто 80 км/год.

Телефон 5G був встановлений на шоломі Сандалакіса. Камера цього телефона транслювала зображення на контрольний пункт, де оператор, орієнтуючись на відео, давав інструкції в реальному часі.

Режисер пригадує, що у день зйомок спортсмен з таким ентузіазмом сприйняв можливість проїхати трасою наодинці, що він пройшов її кілька разів, щоразу видаючи результат, кращий за попередній.

Джерело

Аналогічний проєкт був розроблений Google, щоб допомогти незрячим бігунам змагатися без поводиря на перегонах.

Теги: маркетинг і комунікаціїспорттехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.