Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується бізнесу та індивідів, адже саме нераціональні методи виробництва й споживання призводять до зростання обсягу відходів і викидання товарів. Та поряд із споживацькими настроями з’являються ефективні sustainable-ініціативи відомих брендів. Креативники агентства TABASCO знайшли дві соціальні кампанії про свідоме споживання, а одну створили разом з Українським.

Burger King скорочує викиди метану

Цього літа Burger King запустив ініціативу під назвою Cows Menu. Вона покликана змінити раціон харчування корів, що скоротить кількість парникових викидів в атмосферу. Тепер корівки разом із звичною для них їжею вживають цимбопогон або «лимонну траву», що знизить щорічні викиди метану на 33%.

Новий раціон для корів фастфуд-мережа тестувала та розробляла разом із науковцями Каліфорнійського університету в Дейвісі та Автономного університету штату Мехіко. Про експеримент Burger King оголосив гучно та під музику:


MasterCard та Doconomy борються зі змінами клімату

У 2019 році Mastercard та шведський фінтех-стартап Doconomy запустили додаток DO. Він виконує дві функції: перша — допомагає користувачам відслідковувати свої викиди CO2, друга — повідомляє про можливості компенсації вуглецевих викидів у межах проєктів ООН. Через сервіс, наприклад, можна переказати кошти до еко-фондів та громадських організацій. Разом з тим людям пропонують замовити безпечну для клімату біорозкладну картку DO Mastercard — вона створена із перероблених матеріалів та випускається без магнітної стрічки.


Український інститут майбутнього та TABASCO вирощують квіти із книги

Нещодавно автори-експерти Українського інститут майбутнього Яна Лаврик, Віктор Андрусів та Андрій Довжанин випустили книгу про відповідальне споживання «Кінець епохи потре*лядства». У ній зібрано понад 200 світових кейсів відповідального споживання та прогнози для 10 sustainable-галузей (sharing economy, zero waste, «зелений» бізнес, фріганізм тощо), порівняння та аналіз трендів відповідального споживання у Європі, Азії, Північній та Південній Америці, Африці, Австралії, Океанії та візія України 2030-х.

У книзі є сторінка та листівка-вкладиш, котрі створені з біорозкладного паперу з насінням. Таким чином з видання читачі можуть виростити рослину, а живу листівку надіслати друзям. Агентство TABASCO стало партнером проєкту, розробивши та втіливши креативний формат книги.


Читайте також: Папір та алюміній — чи існує ідеальна альтернатива пластику?

І ще пропонуємо вам переглянути кампанії про свідоме споживання від брендів, які кі переосмислили підхід до пакування та запропонували альтернативу пластику, щоб краще дотримуватись принципів сталого розвитку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...

WOG випустила LOL-комбо пропозиції, які придумали клієнти

До 1 квітня мережа АЗК WOG випустила серію постерів із наборами LOL-комбо. Авторами таких наборів WOG стали самі клієнти. «Ми ...