Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується бізнесу та індивідів, адже саме нераціональні методи виробництва й споживання призводять до зростання обсягу відходів і викидання товарів. Та поряд із споживацькими настроями з’являються ефективні sustainable-ініціативи відомих брендів. Креативники агентства TABASCO знайшли дві соціальні кампанії про свідоме споживання, а одну створили разом з Українським.

Burger King скорочує викиди метану

Цього літа Burger King запустив ініціативу під назвою Cows Menu. Вона покликана змінити раціон харчування корів, що скоротить кількість парникових викидів в атмосферу. Тепер корівки разом із звичною для них їжею вживають цимбопогон або «лимонну траву», що знизить щорічні викиди метану на 33%.

Новий раціон для корів фастфуд-мережа тестувала та розробляла разом із науковцями Каліфорнійського університету в Дейвісі та Автономного університету штату Мехіко. Про експеримент Burger King оголосив гучно та під музику:


MasterCard та Doconomy борються зі змінами клімату

У 2019 році Mastercard та шведський фінтех-стартап Doconomy запустили додаток DO. Він виконує дві функції: перша — допомагає користувачам відслідковувати свої викиди CO2, друга — повідомляє про можливості компенсації вуглецевих викидів у межах проєктів ООН. Через сервіс, наприклад, можна переказати кошти до еко-фондів та громадських організацій. Разом з тим людям пропонують замовити безпечну для клімату біорозкладну картку DO Mastercard — вона створена із перероблених матеріалів та випускається без магнітної стрічки.


Український інститут майбутнього та TABASCO вирощують квіти із книги

Нещодавно автори-експерти Українського інститут майбутнього Яна Лаврик, Віктор Андрусів та Андрій Довжанин випустили книгу про відповідальне споживання «Кінець епохи потре*лядства». У ній зібрано понад 200 світових кейсів відповідального споживання та прогнози для 10 sustainable-галузей (sharing economy, zero waste, «зелений» бізнес, фріганізм тощо), порівняння та аналіз трендів відповідального споживання у Європі, Азії, Північній та Південній Америці, Африці, Австралії, Океанії та візія України 2030-х.

У книзі є сторінка та листівка-вкладиш, котрі створені з біорозкладного паперу з насінням. Таким чином з видання читачі можуть виростити рослину, а живу листівку надіслати друзям. Агентство TABASCO стало партнером проєкту, розробивши та втіливши креативний формат книги.


Читайте також: Папір та алюміній — чи існує ідеальна альтернатива пластику?

І ще пропонуємо вам переглянути кампанії про свідоме споживання від брендів, які кі переосмислили підхід до пакування та запропонували альтернативу пластику, щоб краще дотримуватись принципів сталого розвитку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...

Як вгадати найкрутіший лайфхак Чорної п'ятниці? Мозколомний тест від MAKE SENSE

Як вгадати найкрутіший лайфхак Чорної п’ятниці? Мозколомний тест від MAKE SENSE

Чорна п’ятниця — це неабиякий іспит для права вибору споживача. Як отримати бажане і не потонути в буремному потоці знижок? ...