• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

10 Квітня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
онлайн-ресторан Черноморка
Share on FacebookShare on Twitter

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному часі та навіть обрати з вітрини рибу чи морепродукти для своєї страви. Віртуальне замовлення одразу готують кухарі «Черноморки»™, після чого клієнт отримує доставку ще теплих страв додому або свіжу рибу та морепродукти, щоб приготувати їх самостійно. Формат онлайн-ресторану допоміг керівництву мережі збільшити кількість замовлень в умовах карантину, а головне — зберегти робочі місця офіціантам та кухарям.

Що таке онлайн-ресторан?

Онлайн-ресторан — це віртуальне рішення для віддалених замовлень у закладі, розроблене спеціально для мережі «Черноморка»™. Його унікальність полягає в тому, що під час вибору страв гість та офіціант закладу спілкуються через прямий відеозв’язок у режимі реального часу. Відповідно клієнт може дистанційно насолодитися більшістю етапів ресторанного обслуговування «Черноморки»™: від привітання офіціанта, розповіді про акційні пропозиції та порад щодо напоїв —  до можливості обрати серед рибних та морепродуктів саме ті, які, наприклад, за розміром чи кольором сподобалися більше.

онлайн-ресторан Черноморка

Як скористатися сервісом «онлайн-ресторан»?

  1. Щоб відвідати віртуальну «Черноморку»™, потрібно з будь-якого девайсу перейти на сторінку сервісу за лінком.
  2. Далі можна переглянути меню або ж одразу перейти до вибору офіціанта, який буде обслуговувати гостя.
  3. Далі треба обрати офіціанта, натиснувши для виклику на його фото.
  4. Після цього система автоматично запустить у браузері прямий відеозв’язок із командою «Черноморки»™; до речі, можна спілкуватися також виключно через аудіо, з вимкненою камерою зі свого боку: у такому випадку можна бачити заклад та все, що демонструватиме вам офіціант, але він у свою чергу лише чутиме гостя.
  5. Праворуч від відео з’явиться також онлайн-чат: тут за потреби можна писати людині, яка обслуговує.
  6. Далі офіціант приймає замовлення.
  7. Готові страви, а також свіжу рибу/морепродукти можна забрати самостійно у закладі або ж отримати замовлення вдома.
  8. Оплатити замовлення можна як готівкою, так і карткою.

Графік роботи онлайн-ресторану: з 11:00 до 22:00. Доставка замовлень від 500 гривень по Києву безкоштовна, до 500 гривень — 70 грн. Доставка замовлень за межі Києва — 150 грн. За умови самовивозу можна отримувати знижку 20% на все меню (крім охолоджених риби, морепродуктів, устриць та алкоголю, який продається за цінами супермаркету).

«Під час приготування, пакування та доставки страв персонал «Черноморки»™ суворо дотримується усіх санітарних норм, правил дезінфекції та вимог використання захисних елементів одягу. Безпека та довіра наших клієнтів — понад усе», — запевнила засновниця мережі Ольга Копилова.

онлайн-ресторан Черноморка

Як виникла ідея зробити такий формат?

«Онлайн-ресторан допоміг нам вирішити кілька гострих проблем, які з’явилися під час масштабного карантину: по-перше, ми хочемо продовжувати годувати наших гостей свіжою чорноморською рибою та надавати індивідуальний якісний сервіс навіть за умов дистанційного обслуговування; по-друге, ми підтримуємо свою команду та поставили за мету зберегти робочі місця офіціантам та кухарям; по-третє, в умовах тривалого карантину та майже повної відсутності соціалізації, це рішення є таким собі «соціальним проєктом». Він допоможе нашим гостям перетворити звичне замовлення їжі на щось більше, відійти нарешті від чат-ботів і автовідповідачів до прямого спілкування із командою. Завдяки відеозв’язку та можливості разом із офіціантом «пройтися» від столика до вітрини з рибою гість відчуває ефект повного занурення», — поділилася засновниця мережі «Черноморка»™ Ольга Копилова.

Як відбувалася технічна реалізація проєкту?

Технічною реалізацією онлайн-ресторану займалася студія Vintage. Команда з 10-ти спеціалістів розробила першу версію платформи за 3 дні. Для робочої версії проєкту і його публічного запуску знадобилося 7 робочих днів. 

«Працюючи над технічною стороною онлайн-ресторану, ми ризикнули скомпонувати готові рішення та напрацювання студії Vintage. Стандартно розробка такого проєкту займає 4-5 місяців. Але ми розуміли, що актуальність «ресторану онлайн» — вже сьогодні. Пишаюся нашою командою та командою «Черноморки» ™, з якими за рекордні 7 днів вдалося запустити новий продукт на ринку», — зазначив керівник студії Vintage Євгеній Кудрявченко.

Онлайн-ресторан «Черноморка» ™ працює поки у тестовому режимі і оновлюється кожні 2 дні. Якщо у вас виникнуть проблеми чи питання щодо роботи платформи, ви можете звертатися до команди технічної підтримки: +38 (050) 695-38-35.

Тим часом IKEA в Ізраїлі випустила «засіб від нудьги для всієї родини», схожий на типовий каталог, проте з забавками для дітей. А NASA запустила ініціативу під назвою NASA at Home: віртуальний тур на МКС, цікавий онлайн-контент про космос і навіть додаток, який дозволяє уявити себе на місці пілота літального апарату NASA!

Теги: бизнесінноваціїкреативонлайн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.