У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda

Цієї весни наш світ звузився до розміру квартири. Тут проводимо наради, тягнемо шпагати, варимо гречку, і втрачаємо відчуття часу, бо кожне сьогодні схоже на вчора. Однакова картинка перед очима дратує і напружує, а якщо декілька днів не вилазити з домашньої футболки, то зовсім озвіріти можна. Тому Shafa.ua, сервіс для придбання та продажу речей, і креативна агенція Banda запропонували змінити єдине, що можна змінити в цьому зачарованому колі подій — домашній одяг, а разом з ним і свій стан. Бо переодягнутись — це як перемкнути настрій.

Бренд зібрав на своєму сайті купу зручного одягу для дому, а креатори агенції розказали про це у новій кампанії.

Автори кампанії намацали пульсуючий біль багатьох — раптову нестачу домашніх речей і безжальне заношування тих, що є. Так народився цикл сторіз-репортажів «У світі домашніх людин». Це історії халатотигри, футболкозаври та лосиненяти, врятованих Shafa.ua від домашнього «озвіріння».

У новій карантинній реальності більшість речей та подій, які дарували нам позитивні емоції, залишились ззовні. Тому в Shafa.ua хотіли максимально підсвітити нову важливу роль домашнього одягу — відповідального за наш настрій.

Слідом за роликами команда Banda створила Instagram-маску, яка визначає, до якого виду домашніх людин «озвіріли» ви. А ще зробила банери, які натякають, що тиждень в одних і тих же лосинах чи футболці — це така собі ідея. І краще пошукати нового настрою на Shafa.ua.

У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda
У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda
У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda

Детальніше про кейс та результати кампанії — за посиланням.


Читайте також:

5 днів на креатив: як Banda та BetterMe створили на карантині ситуатив.

Prom.ua разом з Banda зняли зворушливий ролик, щоб підтримати та подякувати всім домашнім працівникам і підприємцям. Усім, хто продовжує працювати та не дає Україні зупинитися.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...