У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda

Цієї весни наш світ звузився до розміру квартири. Тут проводимо наради, тягнемо шпагати, варимо гречку, і втрачаємо відчуття часу, бо кожне сьогодні схоже на вчора. Однакова картинка перед очима дратує і напружує, а якщо декілька днів не вилазити з домашньої футболки, то зовсім озвіріти можна. Тому Shafa.ua, сервіс для придбання та продажу речей, і креативна агенція Banda запропонували змінити єдине, що можна змінити в цьому зачарованому колі подій — домашній одяг, а разом з ним і свій стан. Бо переодягнутись — це як перемкнути настрій.

Бренд зібрав на своєму сайті купу зручного одягу для дому, а креатори агенції розказали про це у новій кампанії.

Автори кампанії намацали пульсуючий біль багатьох — раптову нестачу домашніх речей і безжальне заношування тих, що є. Так народився цикл сторіз-репортажів «У світі домашніх людин». Це історії халатотигри, футболкозаври та лосиненяти, врятованих Shafa.ua від домашнього «озвіріння».

У новій карантинній реальності більшість речей та подій, які дарували нам позитивні емоції, залишились ззовні. Тому в Shafa.ua хотіли максимально підсвітити нову важливу роль домашнього одягу — відповідального за наш настрій.

Слідом за роликами команда Banda створила Instagram-маску, яка визначає, до якого виду домашніх людин «озвіріли» ви. А ще зробила банери, які натякають, що тиждень в одних і тих же лосинах чи футболці — це така собі ідея. І краще пошукати нового настрою на Shafa.ua.

У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda
У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda
У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda

Детальніше про кейс та результати кампанії — за посиланням.


Читайте також:

5 днів на креатив: як Banda та BetterMe створили на карантині ситуатив.

Prom.ua разом з Banda зняли зворушливий ролик, щоб підтримати та подякувати всім домашнім працівникам і підприємцям. Усім, хто продовжує працювати та не дає Україні зупинитися.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Архітектурна фірма NBBJ пропонує будувати лікарні за принципом МакДрайву

Нова концепція лікарні за принципом МакДрайву покликана знизити ризик зараження для тих, хто мусить звертатися по медичну допомогу в цей непевний час.

Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 ...

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь на вибори через AR-гру?

В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді. «Люди, ...