У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda

Цієї весни наш світ звузився до розміру квартири. Тут проводимо наради, тягнемо шпагати, варимо гречку, і втрачаємо відчуття часу, бо кожне сьогодні схоже на вчора. Однакова картинка перед очима дратує і напружує, а якщо декілька днів не вилазити з домашньої футболки, то зовсім озвіріти можна. Тому Shafa.ua, сервіс для придбання та продажу речей, і креативна агенція Banda запропонували змінити єдине, що можна змінити в цьому зачарованому колі подій — домашній одяг, а разом з ним і свій стан. Бо переодягнутись — це як перемкнути настрій.

Бренд зібрав на своєму сайті купу зручного одягу для дому, а креатори агенції розказали про це у новій кампанії.

Автори кампанії намацали пульсуючий біль багатьох — раптову нестачу домашніх речей і безжальне заношування тих, що є. Так народився цикл сторіз-репортажів «У світі домашніх людин». Це історії халатотигри, футболкозаври та лосиненяти, врятованих Shafa.ua від домашнього «озвіріння».

У новій карантинній реальності більшість речей та подій, які дарували нам позитивні емоції, залишились ззовні. Тому в Shafa.ua хотіли максимально підсвітити нову важливу роль домашнього одягу — відповідального за наш настрій.

Слідом за роликами команда Banda створила Instagram-маску, яка визначає, до якого виду домашніх людин «озвіріли» ви. А ще зробила банери, які натякають, що тиждень в одних і тих же лосинах чи футболці — це така собі ідея. І краще пошукати нового настрою на Shafa.ua.

У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda
У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda
У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda

Детальніше про кейс та результати кампанії — за посиланням.


Читайте також:

5 днів на креатив: як Banda та BetterMe створили на карантині ситуатив.

Prom.ua разом з Banda зняли зворушливий ролик, щоб підтримати та подякувати всім домашнім працівникам і підприємцям. Усім, хто продовжує працювати та не дає Україні зупинитися.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Дерева теж можуть бути біженцями, як показує кампанія у захист лісів Амазонії

Одна з місцевих рослин – дерево ятоба – наразі шукає прихистку в посольствах інших країн, оскільки на батьківщині її життя опинилося під загрозою.

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Poster_VR_Collider

27 жовтня відбудеться онлайн-презентація проєкту Оксани Чепелик «VR Колайдер»

Арт-резиденцію в ZK/U — Центрі мистецтва і урбаністики в Берліні, фокусом якого є «місто», було переформатовано в онлайн VR-проєкт, що ...