У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda

Цієї весни наш світ звузився до розміру квартири. Тут проводимо наради, тягнемо шпагати, варимо гречку, і втрачаємо відчуття часу, бо кожне сьогодні схоже на вчора. Однакова картинка перед очима дратує і напружує, а якщо декілька днів не вилазити з домашньої футболки, то зовсім озвіріти можна. Тому Shafa.ua, сервіс для придбання та продажу речей, і креативна агенція Banda запропонували змінити єдине, що можна змінити в цьому зачарованому колі подій — домашній одяг, а разом з ним і свій стан. Бо переодягнутись — це як перемкнути настрій.

Бренд зібрав на своєму сайті купу зручного одягу для дому, а креатори агенції розказали про це у новій кампанії.

Автори кампанії намацали пульсуючий біль багатьох — раптову нестачу домашніх речей і безжальне заношування тих, що є. Так народився цикл сторіз-репортажів «У світі домашніх людин». Це історії халатотигри, футболкозаври та лосиненяти, врятованих Shafa.ua від домашнього «озвіріння».

У новій карантинній реальності більшість речей та подій, які дарували нам позитивні емоції, залишились ззовні. Тому в Shafa.ua хотіли максимально підсвітити нову важливу роль домашнього одягу — відповідального за наш настрій.

Слідом за роликами команда Banda створила Instagram-маску, яка визначає, до якого виду домашніх людин «озвіріли» ви. А ще зробила банери, які натякають, що тиждень в одних і тих же лосинах чи футболці — це така собі ідея. І краще пошукати нового настрою на Shafa.ua.

У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda
У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda
У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda

Детальніше про кейс та результати кампанії — за посиланням.


Читайте також:

5 днів на креатив: як Banda та BetterMe створили на карантині ситуатив.

Prom.ua разом з Banda зняли зворушливий ролик, щоб підтримати та подякувати всім домашнім працівникам і підприємцям. Усім, хто продовжує працювати та не дає Україні зупинитися.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Українська ілюстраторка Альона Шостко перемогла на престижному європейському конкурсі

Українська ілюстраторка Альона Шостко стала однією із переможиць престижного європейського конкурсу iJungle 2020 Illustration Awards. Вона отримала золото в номінації «Книжкова ...

Saliut MagazineSaliut Magazine

Фонд «Основи» та Видавництво «Основи» створили журнал про українську фотографію — Saliut

Фонд «Основи» спільно з Видавництвом «Основи» та завдяки підтримці Українського Культурного Фонду створили журнал про українську фотографію — Saliut. Як ...

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Reebok, DreamWorks Animation і Universal Brand Development об’єдналися, щоб створити колекцію Reebok і Кунг-фу Панда, про яку точно будуть складати ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

Науковий підхід до дизайну: гнута тарілка заохочує дітей їсти овочі

Елегантна посудина Helping Plate аж ніяк не схожа на звичні яскраві пластикові тарілочки для дітей. «Доросла» тарілка спонукатиме їсти «як дорослі».